| کد خبر: 152334 |

از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت؛

برگزاری سومین جلسه هم اندیشی خدمات مسافری راه آهن کشور

سومین جلسه هم اندیشی، هماهنگی و ارتقاء کیفیت خدمات مسافری با حضور معاون مسافری راه آهن ، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری و مدیران کل مناطق و گروهای مسافری امروز به صورت به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد .

تین نیوز

سومین جلسه هم اندیشی، هماهنگی و ارتقاء کیفیت خدمات مسافری با حضور معاون مسافری راه آهن ، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری و مدیران کل مناطق و گروهای مسافری امروز به صورت به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن، در این جلسه حاضران درباره شاخص های خدمات مسافری به بحث و تبادل نظر پرداختند وموضوعاتی از قبیل اعزام به موقع قطارها، ارتقاء خدمات قطارهای مسافری، راه اندازی قطارهای جدید گردشگری، آمار جابجایی مسافران از جمله مهمترین مواردی بود که به آن پرداخته شد.

در این جلسه مهندس میرحسن موسوی، معاون مسافری راه آهن، با اشاره به اینکه رضایت مسافران در اولویت برنامه های راه آهن است گفت: افزایش جابجایی مسافر متاثر از بخشهای زیر بنایی و ناوگان است .

وی افزود : با توجه با اسناد بالا دستی که در آن رسیدن سهم مسافری به ۲۰ درصد تکلیف شده است، برنامه ریزی های لازم بررسی و انجام شده تا به هیات مدیره راه آهن ارائه شود .

وی افزود: لازم است در بخش زیر بنایی و ناوگان و لوکوموتیو در همه مناطق اتفاقاتی روی دهد که تعداد مسافر به حد تکلیف شده برسد و نسبت به تامین لوکوموتیوهای مسافری و ناوگان در حد مورد نیاز اقدام شود تا به اهدافی سند چشم انداز دست یابیم.

وی سیاست راه آهن در سال ۹۶ ارتقاء توامان کیفیت وکمیت خواند و تاکید کرد : ما بیشتر بر ارتقا کیفیت تاکید داریم.

وی بابیان این که توسعه قطارهای گردشگری در زمره سیاست مهم راه آهن قرار دارد گفت : درچند منطقه این قطارها استارت خورده و قرار است مدیران برنامه هایی را تدوین کنند تا واگنهایی که در بخش حومه ای بکار گرفته می شوند در روزهای پنج شنبه و جمعه ای که سرویس ندارند بکار گرفته شود و نسبت به راه اندازی قطارهای گردشگری در مناطق و یا بین دو منطقه تدابیر لازم اتخاذ شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد به منظور ارتقا خدمات رسانی و رفع مشکلات، این جلسات هر ماه یکبار از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.