| کد خبر: 152252 |

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در راه آهن شهرکرد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأمین سرمایه طرح ملی راه‌آهن شهرکرد از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأمین سرمایه طرح ملی راه‌آهن شهرکرد از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویر احمد، قاسم قاسمی با اشاره به برگزاری نشست تأمین اعتبار جهت تسریع در احداث خط راه آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز اظهار کرد: با موافقت معاونین وزارت راه و شهرسازی در خصوص اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به پروژه احداث راه آهن شهرکرد، طی سه ماه آینده اعتبارات صندوق مذکور به این پروژه تزریق خواهد شد.

وی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و بامشخص شدن روش پرداخت مطالبات این طرح، پیمانکار پروژه نیز تقبل نمود در جهت تسریع عملیات زیر‌سازی قطعه اول در سرمایه‌گذاری این پروژه مشارکت نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات خوب این جلسه ادامه داد: در این نشست که با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد مقرر گردید با توجه به اهمیت پروژه احداث خط راه آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز، از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سرمایه مورد نیاز این طرح ملی تأمین گردد.

شایان ذکر است که با احداث راه آهن ملی اصفهان – شهرکرد – خوزستان به طول 540 کیلومتر ، مسیر ریلی فلات مرکزی به بنادر جنوبی کشور 470کیلومتر کاهش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.