| کد خبر: 144311 |

راه اندازی قطار مسافری زاهدان- اصفهان همزمان با هفته دولت

معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار مسافری زاهدان- اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.

تین نیوز
معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار مسافری زاهدان- اصفهان همزمان با هفته دولت خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میر حسن موسوی افزود: طبق برنامه قطار زاهدان - اصفهان چهارشنبه هشتم شهریور ۹۶ همزمان با هفته دولت راه اندازی می شود و سیر خود را در این مسیر آغاز می کند.

وی افزود: این قطار دارای واگن های چهار تخته درجه یک بوده و در حال حاضر هفته ای یکبار در این مسیر رفت و آمد خواهد کرد و در مسیر خود پس از حرکت از زاهدان از شهرهای کرمان و یزد عبور می کندکه برای مردم ساکن در این شهرها نیز سهمیه خاصی پیش بینی شده است .

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در صورت استقبال هموطنان از قطار مسافری زاهدان – اصفهان تعداد سیر آن در هفته افزایش پیدا خواهد کرد.

موسوی اظهارداشت: متقاضیان سفر با قطار زاهدان - کرمان - یزد - اصفهان و بالعکس از امروز ( چهارم شهریور) می توانند با مراجعه به مراکز فروش مجاز بلیت قطار و یا سایت راه آهن نسبت به خرید بلیت های مورد نیاز خود اقدام کنند.

هفته دولت ازدوم تا هشتم شهریور است، این هفته به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

طبق برنامه ششم توسعه قرار است در پایان این برنامه سهم حمل و نقل ریلی کشور در جابجایی بار در کشور به ۳۰ درصد و حمل مسافربه ۲۰ درصد افزایش یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.