| کد خبر: 137718 |

مدیر کل راه آهن هرمزگان خبر داد؛

رشد ۱۳ درصدی مجموع تخلیه و بارگیری در ۱۰۰ روز گذشته

مدیر کل راه آهن هرمزگان اعلام کرد: سهم راه آهن هرمزگان از مجموع سهم ریلی کشور در بخش جابجایی کالا ، یک میلیون و ۹۶۴ هزار و ۷۲۳ تن بوده که ۲۳ درصد نسبت به سال ۹۵ رشد داشته است.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن هرمزگان اعلام کرد: سهم راه آهن هرمزگان از مجموع سهم ریلی کشور در بخش جابجایی کالا ، یک میلیون و ۹۶۴ هزار و ۷۲۳ تن بوده که ۲۳ درصد نسبت به سال ۹۵ رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد پور فخری درباره عملکرد ۱۰۰ روزه اداره کل راه آهن هرمزگان در زمینه بارگیری و تخلیه و ترانزیت گفت: میزان بارگیری در ۱۰۰ روز امسال، ۲ میلیون و۳۲۶ هزار و ۷۴۱ تن بوده که نسبت به سال گذشته (یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۳۸ تن) ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان تخلیه نیز در مدت زمان یاد شده، ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۷۹۴ تن بوده که نسبت به رقم سال گذشته ( ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۲۶۸ تن) ۶ درصد رشد داشت.

مدیرکل راه آهن هرمزگان بیان داشت: عملکرد این اداره کل از مجموع تخلیه و بارگیری در سال جاری، ۵ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۵۳۵ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی به عملکرد تخلیه و بارگیری بندر شهید رجایی اشاره کرد و افزود: میزان بارگیری در این بندر ۲۵۲ هزار و ۵۴۹ تن و تخلیه یک میلیون و ۹۰۲ هزار و ۳۰۹ تن بوده که در مجموع، ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۸۵۷ تن کالا تخلیه و بارگیری شده و با رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

پور فخری بیان داشت: این اداره کل در بخش تن کیلومتر مرزی نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تن کالا جابجا کرده که نسبت به سال ۹۵ ( یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تن) ۴ درصد رشد داشته است.

وی به عملکرد ترانزیت کالا توسط راه آهن هرمزگان اشاره کرد و افزود: میزان بارگیری در بخش ترانزیت ۲۳ هزار تن بوده که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد رشد و میزان تخلیه با ۲۰ هزار تن، ۹ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: مجموع تخلیه و بارگیری در بخش ترانزیت در ۱۰۰ روز گذشته ۲۲۴ هزار و ۶۰۴ تن بوده که نسبت به سال گذشته با رشد ۱۲ درصد مواجه بوده است.

پورفخری خاطر نشان کرد: سهم راه آهن هرمزگان از مجموع سهم ریلی کشور در بخش جابجایی کالا ، یک میلیون و ۹۶۴ هزار و ۷۲۳ تن بوده که ۲۳ درصد نسبت به سال ۹۵ رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.