| کد خبر: 227941 |

◄ ادامه تجمع اعتراضی بازنشستگان «هما»؛ این بار مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه

بر اساس اخبار واصله صبح امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) ایثارگران و بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه تجمع کرده اند.

تین نیوز

بر اساس اخبار واصله صبح امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) ایثارگران و بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه تجمع کرده اند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اعتراضات بازنشستگان «هما» در حالی ادامه دارد که اخیرا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از موافقت محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کمک به صندوق بازنشستگی «هما» خبر داده بود.

پرداخت شش ماه معوقه طرح همسان‌سازی حقوق، پرداخت مابه التفاوت حق عایله مندی و حق اولاد ناشی از افزایش حقوق، اجرا و پرداخت فوق العاده ایثارگری به ایثارگران همایی بموجب بند ۲ ماده ۶۸، اجرا و پرداخت فوق العاده ایثارگری بموجب ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و ... از جمله مواردی است که کلیه بازنشستگان «هما» پیگیر آن هستند.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی «هما» نزدیک به 13 هزار بازنشسته دارد که بر اساس گفته کاپیتان برخور مدیرعامل این شرکت، درآمد هما کفاف پرداخت حقوق پرسنل و بازنشستگان را نمی‌دهد، واقعیت این است که درآمد‌های ما به گونه‌ای نیست که بتوانیم حقوق ماهانه را پرداخت کنیم.

 

سه

 

یک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.