| کد خبر: 248652 |

صالحی در آیین بهره برداری از راه آهن خاش - زاهدان:

ترانزیت ریلی موجب سیادت اقتصادی و امنیتی کشور خواهد شد

طی مراسم افتتاح راه آهن زاهدان- خاش و با حضور معاون اول رییس جمهور و مدیرعامل راه آهن، شهر خاش به شبکه سراسری راه آهن ایران متصل شد.

تین نیوز

طی مراسم افتتاح راه آهن زاهدان - خاش و با حضور معاون اول رییس جمهور و مدیرعامل راه آهن، شهر خاش به شبکه سراسری راه آهن ایران متصل شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن پنج شنبه ۱۹ آبان ماه، در آیین افتتاح راه آهن زاهدان- خاش و ایستگاه خاش اظهار داشت: همانطور که در فرمایشات هشت روز پیش رهبر معظم انقلاب شنیدید، سخنان ایشان دال بر کم کاری دولت های پیشین در حوزه ریلی، از یک سو دل های ما را به درد آورد و از سوی دیگر، نویدی بود بر کارهایی که دولت سیزدهم طی یک سال گذشته در حوزه ریلی انجام داده و امیدواریم بتوانیم در سال های آتی، گام های بلندتری برداریم.
مدیرعامل راه آهن ضمن قدردانی از معاون اول ریاست جمهوری و تمامی زحمت کشان حوزه ریلی کشور اظهار امیدواری کرد با حمایت های دولت محترم، بتوانیم سرعت پروژه های ریلی به ویژه پروژه هایی که اولویت ترانزیت ریلی دارد را افزایش دهیم.
وی افزود: حوزه ترانزیت ریلی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند و مورد تاکید رئیس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی نیز هست، در دولت سیزدهم ضریب گرفته و ضرباهنگ آن در یکسال گذشته به گونه ای افزایش پیدا کرد که رکورد تاریخ راه آهن در این زمینه شکسته شد.
به گفته صالحی، ترانزیت ریلی در کنار بهره مندی اقتصادی برای مردم کشورمان، موجب سیادت اقتصادی و امنیتی کشور نیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه ریل، بخشی از پیشرفت و توسعه است تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از مردم بومی سیستان و بلوچستان از زمان شروع به کار پروژه راه آهن زاهدان- خاش، مشغول به کار شدند و با توسعه راه آهن ، میزان اشتغال افراد بومی افزایش می یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مسافرگیری این قطار را با استقبال مردم خاش در روزهای آتی از مبدا خاش به مقاصد تهران و مشهد خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.