| کد خبر: 203728 |

خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی سیل به محورهای سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی بارندگی های سیل آسا ۲۰ تا ۲۲ دی ماه جاری بر اساس برآوردهای اولیه به بدنه جاده ها و ابنیه فنی راه های نیمه شمالی استان خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی بارندگی های سیل آسا ۲۰ تا ۲۲ دی ماه جاری بر اساس برآوردهای اولیه به بدنه جاده ها و ابنیه فنی راه های نیمه شمالی استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: تخریب شانه راه‌های اصلی و فرعی، آب بردگی محورها، آسیب به رویه آسفالت، تخریب پل‌ها و سازه های کمکی، از جمله مهمترین خسارات وارده به شبکه راه های ارتباطی نیمه شمالی استان در این مدت بوده است.

خدمات ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری استان در مناطق سیلزده

وی ادامه داد: ۳۰ اکیپ راهداری این اداره کل به همراه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از زمان بروز سیلاب تاکنون در طول محورهای مواصلاتی نیمه استان مشغول به فعالیت بوده اند که روند خدمات رسانی به هم استانی های گرامی همچنان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از بازگشایی کامل کلیه محور مواصلاتی اصلی و فرعی درگیر سیلاب نیمه شمالی استان خبر داد و افزود: با فروکش کردن سیلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی حوزه تحت پوشش این اداره کل باز و تردد ایمن و روان در آنها برقرار است.

نجات ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب توسط راهداران

کرد رها سازی بیش از ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب و نجات سرنشینان آنها و همچنین امدادرسانی به موقع و سریع جهت انتقال بیمار دیالیزی در یکی از روستاهای اطراف میرجاوه و نجات جان مادر باردار در یک از روستاهای اطراف مهرستان را از دیگر اقدامات قابل تقدیر نیروهای راهداری در سیلاب اخیر عنوان کرد.

بازگشایی راه ۱۱۵روستا

وی در پایان با اشاره به قطع ارتباط ۱۲۵ روستا در اثر سیلاب و طغیان رودخانه های محلی و در برخی مناطق بارش سنگین برف، گفت: با تلاش همکاران ما در حال حاضر ارتباط ۱۱۵ روستا برقرار و راهداران مشغول بازگشایی راه های دسترسی ۱۰ روستای دیگر هستند که این مسیر ها نیز تا ۲۴ ساعت آینده بازگشایی خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.