| کد خبر: 199552 |

◄ کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز

بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر نتایج کسب شده ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷، استان البرز موفق به کسب رتبه اول شد.

تین نیوز

بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر نتایج کسب شده ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور در جشنواره شهید رجایی سال ۹۷، استان البرز موفق به کسب رتبه اول شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز، رحمان شجاعی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل با اعلام این خبر، اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در گزارشی رتبه بندی ادارات کل خود را بر اساس امتیاز کسب شده در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۷ اعلام کرد که بر اساس آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز توانست با به دست آوردن بالاترین امتیاز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، رتبه اول را در سطح ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به دست آورد.

 شجاعی با بیان اینکه این اداره کل در ارزیابی شاخص های اختصاصی و عمومی نیز که به صورت جداگانه انجام شده است، در بین ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در جایگاه اول قرار گرفته است، تصریح کرد: این اداره کل در شاخص های اختصاصی با کسب امتیاز کامل در رتبه عالی و در شاخص های عمومی با تحقق بیش ۸۸  درصدی، در رتبه خوب قرارگرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.