| کد خبر: 19000 |

در نشست مدیران عامل تایدواتر و چابهار مطرح شد:

◄ همکاری تایدواتر در اجرای طرح های توسعه ای بندر چابهار / استقبال هندی ها از سرمایه گذاری در چابهار

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با مهدی اعتصام، مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه گفت: در طرح های توسعه ای منطقه و بندر، نیازمند همسویی، همفکری و همراهی هستیم تا بتوانیم هم افزایی ایجاد کنیم.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، حامد علی مبارکی خاطر نشان کرد: طرح توسعه محور ترانزیتی شرق مبتنی بر استفاده از ظرفیت بازرگانی و ترانزیت دیده شده است، لذا با وجود پتانسیل های موجود باید با ایجاد تسهیلات و تمهیدات لازم، زمینه فعالیت سرمایه گذاران را در این زمینه فراهم نماییم.

مبارکی در ادامه افزود: برای اینکه آینده موفقی را برای منطقه فراهم کنیم باید با برنامه ای دقیق کارها را با سرعت پیش برده و این مستلزم تعامل و همکاری چشمگیر همه ارگان هاست تا ضمن آماده نمودن زمینه ها برای موفقیت، اقدامات صورت گرفته نیز برای مردم و مسئولین مشهود باشد.

بر اساس این گزارش، سیاوش رضوانی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز با ابراز امیدواری از تعاملات منطقه آزاد و بنادر گفت: فراهم کردن شرایط تأمین بخشی از کالاهای مورد نیاز استان‌های مجاور و استان‌های شرق کشور از طریق بندر اقیانوسی چابهار جزء برنامه هاست که با توجه به معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده در منطقه آزاد و سهولت در تخلیه و بارگیری ما امیدواریم فعالیت ها افزایش یابد.

وی با اشاره به استقبال هندی‌ها از سرمایه‌گذاری در طرح توسعه این بندر گفت: با توجه به تجربیات و فعالیت های بندری شرکت تایدواتر ما از سرمایه گذاری این شرکت استقبال می کنیم.

مبارکی هم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور با تلاش های دولت تدبیر و امید در دستیابی به اهداف چشم انداز ایران 1404، جایگاه منطقه آزاد را با توجه به مزیت های آن در ارایه تسهیلات، معافیت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی بسیار چشمگیر دانست و افزود: اندیشه و بنیان تأسیس منطقه آزاد چابهار نیز بر پایه مطالعات طرح توسعه محور شرق بوده که اهدافی همچون افزایش نقش و سهم كشور در ترانزیت كالا و حمل و نقل بین المللی، افزایش سهم بندر چابهار در بازرگانی داخلی و خارجی، ترانزیت كالا و ارتقای عملكرد بندر چابهار و تلاش در راستای تبدیل آن به یك كانون فعال منطقه ای است.

مبارکی، مدیرعامل سازمان در خاتمه یادآور شد: منطقه آزاد چابهار مزیت های بسیاری را داراست که بهره گیری از آن موجبات عمران و آبادانی محور شرق کشور عزیز مان را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است این نشست با حضور سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر استان سیستان و بلوچستان، مهدی اعتصام، مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه و جمعی از مدیران منطقه و بندر و تایدواتر برگزار شد.

لازم به ذکر است شرکت تایدواتر در زمینه های نمایندگی خطوط کشتیرانی، انجام عملیات حمل و نقل دریایی هر نوع بار و مسافر بر روی کلیه آبها توسط واحدها، انجام عملیات هیدروگرافی و لایروبی، پیشگیری و مبارزه با آلودگی آب دریا و انجام عملیات راهنمایی کشتیها و تعمیر یدك کشی، طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های عمرانی ساخت سازه های دریایی، انجام امورسوخت و آبرسانی و تدارکاتی به کشتی ها در کلیه بنادر و آب های کشور و نیزحمل سوخت و آب برای جزایر، انجام هر گونه خدمات بندری از جمله تخلیه و بارگیری، عملیات کانتینری، و ... فعال است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سهامدار تایدواتر 0 0

    تایدواتر بدون مدیریت دکتر کاشانى یعنى صفر … به امید بازگشت دکتر به شرکت

  • حمید 0 0

    دکتر اعتصام سبک مدیریتی اش عالی است … مشکلش را با سازمان حل کرد و بهانه را ازدست یکسری گرفت و راه حضور تایدواتر در مناقصه ها را باز کرد … حضور تایدواتر در بندر چابهار نوید بخش یک مدیریت جهادی است …

  • علیرضا 0 0

    آقا حمید فکر کنم شما آگاهى کامل ندارید …اولین اینکه اقاى اعتصام دکتر نیستند و سوابق کارى ایشان در صدرا مشخص است.. ضمنا بله ایشان با سازمان بنادر توافق کردند ولى شرکت تایدواتر هرچى داشت تقدیم به سازمان کردند، همین الان به سختى حقوق مى دهند، اوضاع شرکت واقعا تأسف بار است. حضور تایدواتر در بندر چابهار هیچ لزومى ندارد، مهم بندر شهید رجائی است که ٩٣٪ کالا از این بندر وارد کشور مى شود. ما همه سهامداران خواهان بازگشت دکتر کاشانى به شرکت هستیم. به امید آن روز

  • اخوت 0 0

    تایدواتر در شرایط فعلی نیازمند بازگشت آرامش است. تایدواتر در شرایط فعلی نیازمند وحدت و همدلی در بین تمامی ارکان و بین تمامی پرسنل خود است. تایدواتر در شرایط فعلی نیازمند یک مهندسی مجدد در فعالیت ها، فرآیندها و ساختارهای خود است. هم دکتر کاشانی در شرایط خاص شرکت را از سقوط نجات داد و هم مهندس اعتصام در شرایط فعلی تایدواتر را به مرحله ای رساند که مجددا به فعالیت های بندری بازگشت و تعامل لازم با کارفرما برقرار شد. تایدواتر با حدود نیم قرن تجربه شرکتی است که حضورش برای بنادر ایران لازم و ضروری است. در هر دوره ای مدیریت ها استراتژی های خاص آن زمان را اتخاذ کردند و موفق هم بودند. بین جهاد امام حسین و صلح امام حسن نمی توان یکی را به یکی برتری داد. تایدواتر قطعا آینده درخشانی دارد به شرط آنکه بعد از ۱۰ سال خود را از زیر یوق بندر شهید رجایی درآورد و به فکر منابع جدید برای درآمدهای خود باشد.

  • مهدى از بوشهر 0 0

    تو این ١٥ سال اخیر تایدواتر فقط با حضور دکتر کاشانى موفق بوده، آقاى اعتصام با این توافق هایی که کردند هم شرکت را نابود کردند و هم زحمات همه پرسنل دلسوز شرکت و مدیران قبلى شرکت از جمله دکتر کاشانى را از بین بردند.

  • سعید 0 0

    با سلام دوستان کسی از دوستان از زمان بازشدن نماد خبری ندارند؟(البته منظورم از زمان اریه پیش بینی سود می باشد)

  • مجتبی ب 0 0

    تایدواتر بدون حضور حاج علیرضا صادقی یعنی هیچ دوستان مثل اینکه فراموش کرده اند که مرد روز های سخت تایدواتر کی هستش

  • mojtaba 0 0

    دوست عزیز مجتبی ب شما باید اینو بدونی که اون شخصی که شما ازش طرفداری میکنی در درجه اول به فکر منافع و جیب خودش بوده نه شرکت و میتونی اینو از ماشین پورشه کاین و بی ام دبلیو x۶ بفهمی

    • 0 0

      دمت گرم دقیقاً همینطوره