| کد خبر: 174337 |

عملیات بندر چابهار 50 درصد رشد داشت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تخصیص ٢٠ درصد کالای اساسی سهم استان‌های جنوب شرقی به بندر چابهار ضرورت دارد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تخصیص ٢٠ درصد کالای اساسی سهم استان‌های جنوب شرقی به بندر چابهار ضرورت دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان،با ارائه عملکرد توسعه‌ای و رو به رشد بندر چابهار، افزود: عملیات کانتینری در این بندر  ١٠٥ درصدی و عملیات نفتی و غیرنفتی،  هم ٥٠ درصدافزایش یافته است.

وی خواستار پیگیری تخصیص ٢٠ درصد کالای اساسی سهم استان‌های جنوب شرقی به چابهار، تخفیف ٣٠ درصد سود بازرگانی به کالاهای وارده به بندر چابهار و تبدیل بنادر شهید بهشتی و کلانتری و اراضی پسکرانه به منطقه ویژه اقتصادی به چابهار شد.

 سید دانیال محبی؛ استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: شایسته گزینی باید معیار انتخاب مدیران قرار گیرد و در انتصاب افراد در پسته‌ای مسئولیتی فارغ از هرگونه نگاه جنسیتی این مهم در اولویت باشد.

رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان افزود: برای عملکرد مثبت و موفق در گزینش مدیران می‌بایست چینش افراد بر اساس تخصص، استعداد و توانمندی آنان صورت پذیرد.

شایان‌ذکر است در دومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان گزارشی از نحوه عملکرد و شرایط ویژه مدیران کیفی و توانمند ارائه و در پایان از ۱۶ دستگاه برتر سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

گفتنی است اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و‌ بلوچستان با کسب رتبه برتر شاخص‌های تخصصی و عمومی جشنواره شهید رجایی استان در بین ۶۰ دستگاه اجرایی بر اساس ارزیابی عملکرد سال ٩٦ ، به‌عنوان دستگاه برتر استان برگزیده و از سوی استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان تقدیر شد.

80766_orig

 

80765_orig

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.