| کد خبر: 209895 |

ایمن سازی راه‌های استان سمنان با اجرای "طرح واکنش سریع" راهداری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع در استان سمنان خبرداد .

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع در استان سمنان خبرداد .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احسان منصور کیایی دوم اردیبهشت‌ماه  در آیین آغاز به کار این طرح اظهار کرد: طرح واکنش سریع به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و همچنین رضایتمندی کاربران جاده‌ای در استان سمنان  هم زمان با سراسر کشور اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان سمنان  موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت تیم‌های امانی و پیمانی راهداری ، راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری اهداف این طرح را محقق و اجرایی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی این طرح، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها مکلفند در خصوص مواردی همچون لکه‌گیری چاله‌ها، تعمیر و ایمن سازی تابلوها، علائم و حفاظ‌های باز شده یا صدمه دیده خطرناک و پاکسازی سطح راه از مصالح و اشیا خارجی در راه‌های اصلی و شریانی، اقدام و با تجهیزات و امکانات در محل حوادث مختلف در جاده‌های استان در کمترین زمان ممکن حضور یابند.

منصورکیایی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح، شاهد تحولی جدی در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راه‌های این اداره‌کل باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.