| کد خبر: 209874 |

سمنان میزبان طرح «واکنش سریع» شد/ ارتقای ایمنی راه و جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از اجرای طرح راهداری با عنوان واکنش سریع با موضوع ارتقای ایمنی راه‌ها و سرعت ارائه خدمات در سطح استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از اجرای طرح راهداری با عنوان واکنش سریع با موضوع ارتقای ایمنی راه‌ها و سرعت ارائه خدمات در سطح استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان طرح واکنش سریع در استان خبر داد و ابراز کرد: طرح واکنش سریع به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و همچنین رضایتمندی کاربران جاده‌ای هم زمان با سراسر کشور اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان سمنان موظف هستند با به‌کارگیری نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت تیم‌های امانی و پیمانی راهداری، راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی این طرح، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها مکلف هستند در خصوص مواردی همچون لکه‌گیری چاله‌ها، تعمیر و ایمن سازی تابلوها، علائم و حفاظ‌های باز شده یا صدمه دیده خطرناک و پاکسازی سطح راه از مصالح و اشیا خارجی در راه‌های اصلی و شریانی، اقدام و با تجهیزات و امکانات در محل حوادث مختلف در جاده‌های استان در کمترین زمان ممکن حضور یابند.

منصور کیایی در پایان افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و اجرای مناسب این طرح، شاهد تحولی متمایز در خصوص ارائه خدمات راهداری در حوزه استحفاظی راه‌های این اداره‌کل باشیم تا در نهایت ایمنی را برای مردم این استان به ارمغان آوریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.