| کد خبر: 192988 |

۴۰۰۰ هزار بارنامه از بندر امام برای استان سمنان صادر شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان خبر از صدور ۴۰۰۰ هزار بارنامه از بندر امام برای استان سمنان داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: طی چهار ماهه نخست سال‌جاری چهار هزار بارنامه شامل محصولات استراتژیک از بندر امام برای استان صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامرضا طحان به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه طی چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۶۰ هزار تن محموله استراتژیک از مبدا بندر امام  به استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: اداره کل حمل و نقل و پایانه برای این منظور سیاست‌های تشویقی را در نظر دارد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، بحث تأمین کالاهای اساسی در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بر این اساس با اتخاذ تمهیدات تشویقی لازم از قبیل صدور حواله لاستیک تشویقی برای رانندگان حامل کالای اساسی در پایانه بار بندر امام و بسیج ناوگان باری استان، با مشارکت صنف حمل و نقل جاه‌ای، این تبادل بار صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: عمده کالاهای حمل شده شامل، سویا، برنج، ذرت، ذرت انسانی، ذرت دامی، سویا، سویای دامی، شکر و کنجاله بوده است.

طحان گفت: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده و سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان فعال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.