| کد خبر: 225654 |

◄ هیچ ایرلاینی زیا‌ن‌ده نیست/ ایرلاین‌ها مدرکی ارائه نکردند

در حالی همراه عنوان شده که تمامی شرکت های هواپیمایی زیان ده هستند، اما وزیر راه و شهرسازی این موضوع درست ندانسته و حتی گفته است هیچ ایرلاینی مدارکی دال بر این ادعا ارائه نکرده است.

تین نیوز

در حالی همراه عنوان شده که تمامی شرکت های هواپیمایی زیان ده هستند، اما وزیر راه و شهرسازی این موضوع درست ندانسته و حتی گفته است هیچ ایرلاینی مدارکی دال بر این ادعا ارائه نکرده است.

به گزارش نیوز، محمد اسلامی در این باره گفته است که اگر ایرلاین‌ها زیان‌ده بودند تا کنون صورت‌های مالی حسابرسی شده را به وزارت راه و شهرسازی ارائه می‌کردند تا پس از بررسی توسط یک کمیته کارشناسی اگر دیدیم اینها واقعا زیان‌ده هستند برای آنها چاره‌ای بیاندیشیم. این در حالی است که هیچکدام از ایرلاین‌ها صورت‌های مالی حسابرسی شده نیاوردند و استقبال هم نکردند.

اسلامی حتی در خصوص زیان ده بودن هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» که همواره از دولت به عنوان بزرگترین بدهکار این شرکت نام برده شده، به تسنیم گفته است: هیچ ایرلاینی زیان‌ده نیست. ما مهرماه از شرکت‌ها خواستیم که صورت‌های مالی خود را برای بررسی به وزارت راه ارائه دهند که تاکنون این کار را انجام نداده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است که نیازی به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده نیست،‌ اما وقتی ادعا می‌کنند زیان‌ده هستند باید شواهد و مدارکی را برای این ادعا ارائه کنند که قابل رسیدگی باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس حمل و نقل هوائی 1 1

    بالاخره جناب وزیر متوجه شدند که حقیقت چیست و حال باید با بررسی دقیق حسابها ضمن تعدیل میزان سود ایرلاینها و نیروها و هزینه های غیر متعارف ، نرخ بلیط را هفتاد و پنج درصد کاهش داده و نظارت را واقعی بفرمایند تا آنانی که کلاهبرداری کرده اند کنار گذاشته شوند.فساد باید ریشه کن شود.

  • x733 2 0

    توقف و ورشکستگی در مفاهیم حسابداری و حقوقی با هم متفاوت هستند اگر شرکتها سود و توسعه ناوگان و خدمات نداشته باشند به معنای افول است حالا هر شخصیتی هر نامی مایل است روی آن بگذارد...اکر منتظر اعلام ورشکستگی حقوقی ایرلاین ها هستید تا فاجعه اتفاق بیوفتند باید عرض کنیم زیاد دور نیست...