| کد خبر: 216730 |

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد

◄ صنعت هوایی کشور نیازمند بازسازی کامل است

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری معتقد است در حال حاضر صنعت هوایی کشور در بدترین حالت ممکن قرار گرفته، از همین رو این صنعت نیازمند اصلاح ساختاری، تشکیلاتی و پرسنلی دارد.

تین نیوز

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری معتقد است در حال حاضر صنعت هوایی کشور در بدترین حالت ممکن قرار گرفته، از همین رو این صنعت نیازمند اصلاح ساختاری، تشکیلاتی و پرسنلی دارد.

بهزاد مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص انتصاب رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: جناب آقای زنگنه چه در دوره‌ای که در نیروی هوایی بودند و چه در زمانی که مسئول آشیانه بودند و چه در مدیریت شرکت هواپیمایی معراج و ایران ایر، بسیار موفق عمل کردند.

او در ادامه افزود: در زمان مدیریت ایشان تغییر و تحولات بسیاری خوبی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» انجام گرفت.

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: کسی که می‌خواهد بر تصدی ریاست سازمان هواپیمایی کشوری بنشیند باید قائدها همین مشخصات آقای زنگنه را داشته باشد، یعنی در کنار متخصص بودن باید مشکلات و دغدغه‌های شرکت‌های هواپیمای و صنعت هوایی را به خوبی بشناسد، از مسائل حقوقی و استانداردها صنعت هوایی به خوبی آگاهی داشته باشد و مهم‌تر از همه ارتباط خاص داشته باشد.

مظاهری صنعت حمل و نقل هوایی را نیازمند اصلاح ساختاری دانست و گفت: باید در چارت سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایرات، فرودگاه و ... با توجه به شرایط تحریمی سازمان‌دهی جدیدی صورت بگیرد.

او معتقد است: از نظر بنده تقریباً هر قسمتی از صنعت هوایی دست یک نفر است و تقریباً هم هیچ بخشی با هم هماهنگ نیست.

مظاهری با بیان اینکه در حال حاضر صنعت اویشن کشور در بدترین حالت ممکن است، بیان کرد: این صنعت نیازمند اصلاح ساختاری، تشکیلاتی و پرسنلی نیاز دارد؛ این صنعت نیازمند فردی است که با قدرت، تخصص و ارتباطاتی که دارد یک سازماندهی جدیدی انجام دهد.

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: تمام صنعت هوایی نیازمند بازسازی کامل است و به نظر بنده در حال حاضر تنها فرد که می‌تواند این کار را انجام بدهد جناب زنگنه است.

او به زمان ریاست خود در سازمان هواپیمایی کشوری اشاره کرد و توضیح داد: بنده زمانی که به سازمان هواپیمایی کشوری رفتم، از بدنه صنعت هوایی کشور نبودم اما توانستیم بهترین‌ها و متخصص‌ترین افراد را در کنار هم جمع کنیم و در نهایت موفق شدیم صنعت را به جایی برسانیم که سطح استاندارد صنعت هوایی کشور به چهارم و پنجم دنیا برسد و دلیل آن این بود که بهترین و متخصصین افراد را کنار هم جمع شده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.