| کد خبر: 197095 |

◄ سرگردانی مسافران در آژانس‌های مسافرتی: بلیت پرواز اربعین نایاب شد

در تماس خبرنگار ما با دفاتر فروش بلیت اربعین که انجمن شرکت‌های هواپیمایی آن‌ها را جهت جلوگیری از بازار سیاه و خدمات‌دهی مناسب به زائران معرفی کرده بودند؛ مشخص شد که اغلب این دفاتر فعلاً امکان فروش بلیت را ندارند.

تین نیوز

در حالی کمتر از دو هفته به آغاز اربعین باقی مانده است که زائران برای تهیه بلیت هواپیما سرگردان هستند.

به گزارش تین نیوز، در تماس خبرنگار ما با دفاتر فروش بلیت اربعین که انجمن شرکت‌های هواپیمایی آن‌ها را جهت جلوگیری از بازار سیاه و خدمات‌دهی مناسب به زائران معرفی کرده بودند؛ مشخص شد که اغلب این دفاتر فعلاً امکان فروش بلیت را ندارند.

بر اساس تماس‌های صورت گرفته با دفاتر مشخص شد که برخی دفاتر، پروازهای اربعین خود را به آژانس‌های دیگری واگذار کرده‌اند این در حالی است که این آژانس‌ها در لیست دفاتر مجاز فروش بلیت اربعین قرار ندارند.

یک آژانس هواپیمایی نیز به خبرنگار ما عنوان کرد: اصلاً به ما پروازی نداده‌اند که بخواهیم اقدام به بلیت‌فروشی کنیم.

یک آژانس هواپیمایی دیگر از اتمام بلیت‌ پروازهای نجف خبر داد و گفت: سه پرواز ما به صورت کاروانی به فروش رفته و دیگر بلیتی موجود نیست.

در حال حاضر نیز شرکت‌های هواپیمایی نیز بلیت‌فروشی در سایت‌های خود را در بازه زمانی بین 20 تا 30 مهرماه باز نکرده‌اند که ظاهراً دلیل اصلی این موضوع این است که ایرلاین‌ها موفق به گرفتن مجوز پروازهای اربعین نشده‌اند.

در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین مشکل ایرلاین‌های ایرانی برای پروازهای اربعین موضوع بدهی آن‌ها به فرودگاه نجف است؛ در این رابطه مرتضی دهقان معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه مشکل فرودگاه نجف با ایرلاین‌های ایرانی عمدتاً بر سر بدهی ایرلاین‌های ایرانی بود حل شد؛ توضیح داد: لازم است که ایرلاین‌ها بدهی خود را به این فرودگاه پرداخت کنند و این اتفاق رخ داده است.

او در ادامه عنوان کرد: تعداد اندکی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی مشکل بدهی به این فرودگاه را دارند و تعدادی نیز به صورت اقساطی در حال تسویه بدهی خود هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.