| کد خبر: 173889 |

◄ نرخ بلیت اربعین تغییر نمی‌کند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام زمان تهیه بلیت هواپیما برای اربعین در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعلام زمان تهیه بلیت هواپیما برای اربعین در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده گفت: شرکت‌های هواپیمایی مورد نظر از بین ۱۶ شرکت برای انجام پروازهای اربعین و هم‌چنین لیست مراکز معتبر برای ارائه بلیت هواپیما به‌زودی معرفی می‌شوند.

او تاکید کرد: نرخ اعلام شده برای دو مسیر پروازی از مشهد و تهران به نجف و بغداد بوده و تغییر هم نخواهند داشت.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: نرخ نهایی سفر تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران دومیلیون و ۲۰۰ هزار تومان که یک طرف مسیر نصف این قیمت و برای مشهد -نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد این عدد ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که برای یک‌طرف مسیر این میزان یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

جعفرزاده گفت: نرخ بلیت‌ها آزاد است و سازمان هواپیمایی کشوری نمی‌تواند برای شرکت‌های هوایی تکلیفی اعلام کند. بااین‌حال مدیران شرکت‌های هواپیمایی برای کمک به زوار این مسیر و سفر معنوی نرخ‌ها را در این حد حفظ کردند.

او به افزایش نرخ بلیت در پیک سفرها اشاره کرد و گفت: آنچه مدنظر سازمان هواپیمایی کشور و دغدغه اصلی است بحث ایمنی پروازهاست و شرکت‌های هواپیمایی بابت رعایت این مساله و الزامات متحمل هزینه‌های سنگینی می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: دفاتر خدمات مسافری که دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشور هستند به آن‌ها مجوز داده شد تا برای فروش بلیت هم از طریق الکترونیک اقدام کنند. تعداد این سایت‌ها ۵۷ عدد بوده که به‌صورت الکترونیکی می‌توانند از آن‌ها خریداری داشته و نظارت بر آن‌ها بسیار راحت‌تر و بهتر خواهد بود.

جعفرزاده افزود: بااین‌حال اگر به‌جز دفاتر معتبر ارائه‌شده بلیت تهیه‌شده بحث اصالت‌سنجی بلیت‌ها هم در نظر گرفته شده است. مراکز معتبر معرفی و نمی‌توان گفت که از جای دیگر بلیت خریداری نشود و تا بلیت‌ گران نفروشند؛ دلیلی برای این‌که بگوییم تخلف کرده‌اند وجود ندارد.

او  تاکید کرد: پروازهای اربعین از دوم تا دوازدهم آبان آغاز می‌شود و زمان اعلام تهیه بلیت به‌زودی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.