| کد خبر: 180304 |

◄ برگزاری کارگاه اصول و فنون مذاکره برای مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری

کارگاه اصول و فنون مذاکره برای مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

تین نیوز

کارگاه اصول و فنون مذاکره با حضور مازیار میر برای مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در این کارگاه آموزشی که در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، دکتر مازیار میر به تشریح مفاهیم پایه تا پیشرفته فنون مذاکره و همچنین پیرامون مفاهیم کلیدی در مذاکره، تشخیص تخصصی فریب و ریاکاری ترفندهای جدید در مذاکره کثیف، اصول مذاکره به روش جنازه، مدلهای مختلف مذاکره، مراحل تخصصی در مذاکره نمایش فیلم‌های آمورشی مستند و سینمایی، تحلیل تخصصی مذاکرات ۵+۱ و نقدوبررسی مذاکره‌های بنگاه‌های سخن‌پراکنی غربی پرداخت.

در این کارگاه تخصصی به شیوه جدید منطبق بر آخرین شیوه آموزشی و از طریق نمایش فیلم و هم‌چنین آموزش بدون پاور پوینت با لایه‌های پنهان و پیدای مذاکره به‌صورت همه جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تمرکز این کارگاه آموزشی تمرکز بر منافع نه مواضع قرارداد است و مهم‌ترین نکته در مذاکره این است که حقیقت، حقیقت و یک اصل استراتژی است و ربطی به تفکر ما نداشته و ندارد.

در ادامه این کارگاه، رضا جعفر زاده مدیر روابط عمومی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی اصول و فنون مذاکره با رویکرد ایرانی و اسلامی گامی بلند در راستای تحقق اهداف صنعت هوایی مبنی بر انتقال و افزایش توان مدیران داخلی و در مواجهه با مدیران خارجی و یا حتی داخلی خواهد بود.

وی افزود: مسلط شدن به تکنیکهای روز مذاکره و هم‌چنین بازآموزی تکنیک‌های قدیمی می‌تواند سطح کیفی و کمی نحوه مذاکره و ارتباط موثر مدیران را منطبق بر نیازهای صنعت و برآورده کردن انتظارات مردم از بخش هوایی افزایش دهد.

این کارگاه که به همت واحد آموزش سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد طی دو جلسه و در سطح مدیران ارشد و با استقبال و مشارکت بسیار عالی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.