| کد خبر: 178267 |

◄ تشکیل کمیته نظارت بر خدمات پروازی در راستای کاهش تاخیرهای آسمان

​مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان از ایجاد کمیته ای به منظور کاهش تاخیرها خبر داد و افزود: اغلب مسافران آسمان را اساتید دانشگاه، پزشکان، بازرگانان و افرادی نظیر آنان تشکیل می‌دهند به همین جهت حضور به‌موقع این افراد به مقصد تأثیر بسیاری در جامعه دارد از همین رو تمام تلاش ما و همکارانم برای رفع مشکل تأخیرهای پروازی است

تین نیوز

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان از ایجاد کمیته‌ای به منظور کاهش تاخیرها خبر داد و افزود: اغلب مسافران آسمان را اساتید دانشگاه، پزشکان، بازرگانان و افرادی نظیر آنان تشکیل می‌دهند به همین جهت حضور به‌موقع این افراد به مقصد تأثیر بسیاری در جامعه دارد از همین رو تمام تلاش ما و همکارانم برای رفع مشکل تأخیرهای پروازی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، امیررضا افضلی در ابتدای جلسه کارگروه نظارت بر خدمات پروازی و مسافری که در راستای جلوگیری از تأخیر پروازی شرکت هواپیمایی آسمان تشکیل شده است، به اهمیت ارتقا رضایتمندی مسافران از پروازهای این شرکت هواپیمایی تأکید کرد و گفت: این کمیته‌ای با هدف نظارت بر خدمات پروازی و مسافری جهت جلوگیری از تأخیرها در شرکت ایجاد شده است.

وی در ادامه مطلب فوق خاطرنشان کرد: این کمیته کلیه موارد تأخیرها و ‌برخورد همکاران با مسافران در ایستگاه‌ها را رصد می‌کند تا زمینه افزایش رضایتمندی مسافران را ایجاد شود. 

افضلی با اشاره به این‌که مهم‌ترین هدف این کمیته کاهش تأخیرهای پروازی آسمان است تا بتوانیم میزان تأخیرهای اجباری را تا حد زیادی کاهش دهیم، عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی آسمان بیش‌ترین تعداد پروازهای داخلی را در بین ایرلاین‌ها دارا است، به‌طور مثال در شهریورماه سال جاری شرکت هواپیمایی آسمان با 855 پرواز، بیش‌ترین تعداد پروازهای مهرآباد را  کسب کرد.

طبق آمار ارائه شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی آسمان علاوه بر کاهش تاخیرات پروازی خود بیش‌ترین جابه‌جایی مسافر در مسیرهای مختلف در مهر ماه 1397 با 782 پرواز بیش‌ترین تعداد را در میان 15 شرکت هواپیمایی داشت و هم‌چنین شرکت آسمان  479 پرواز بیش‌ترین تعداد پروازهای به موقع را از فرودگاه مهر آباد را در بین ایرلاین‌ها به خود اختصاص داده است.

افضلی با اشاره به این‌که شرکت هواپیمایی آسمان با استفاده از ناوگان ایمن، حجم گسترده‌ای از جابه‌جایی‌ها را در مناطق محروم و کم برخوردار را عهده‌دار است، گفت: هواپیمایی آسمان برای برای چندمین بار رتبه اول بیش‌ترین تعداد پروازهای به موقع را از فرودگاه مهر آباد را در بین ایرلاین‌ها کسب کرد.

بر اساس گفته‌ی وی؛ با توجه به این‌که اغلب مسافران آسمان را اساتید دانشگاه، پزشکان، بازرگانان و افرادی نظیر آنان تشکیل می‌دهند به‌همین جهت حضور به‌موقع این افراد به مقصد تأثیر بسیاری در جامعه دارد از همین‌رو تمام تلاش ما برای رفع مشکل تأخیرهای پروازی است تا بتوانیم خدمات مناسبی به مسافران ارائه بدهیم.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان خاطرنشان کرد: به همین منظور نیز مرکز تصمیم‌گیری در شرایط حساس در شرکت هواپیمایی آسمان راه‌اندازی شده که در صورت وقوع تأخیرهای ناخواسته، تصمیمات فوری و نهایی اتخاذ شود. 

22

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.