| کد خبر: 171098 |

◄ انتصاب سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و بررسی‌های آماری سازمان هواپیمایی کشوری

هاشمی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و بررسی‌های آماری سازمان هواپیمایی کشوری شد.

تین نیوز

به دنبال استعفای مجید اسدالهی‌فرد، سید محمد هاشمی به سمت سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و بررسی‌های آماری سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از سازمان‌هواپیمایی‌کشوری، طی حکمی از سوی علی عابدزاده رییس سازمان‌هواپیمایی‌کشوری سیدمحمد هاشمی به سمت سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و بررسی‌های آماری سازمان‌هواپیمایی‌کشوری منصوب شد.

در این مراسم وحید ازوجی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان‌هواپیمایی‌کشوری، اظهار کرد: توسعه فناوری اطلاعات در سازمان و انجام تکالیف قانونی مربوطه به دولت الکترونیک مطابق برنامه‌های ابلاغی نقشه اصلاح نظام اداری کشور و در چارچوب نقشه معماری و ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، تکمیل و توسعه سیستم‌های پیاده‌سازی شده و یا در حال ایجاد واحدهای سازمان برای ارائه خدمات غیرحضوری و مکانیزه به مردم ازجمله اموری است که می‌بایست در چارچوب مقررات ذی‌ربط در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با اهتمام ویژه در استقرار سامانه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم برای ارتقای امنیت فناوری اطلاعات و حفظ و نگهداری اطلاعات و سوابق با رعایت مصوبات فاوا و ارتقا، به‌روزرسانی سیستم‌های موجود در چارچوب مقررات و اعتبارات اختصاصی و آموزش توانمندسازی نیروی انسانی دفتر با رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌ها و انجام سایر امور محوله و وظایف مصوب آن گام‌های مؤثری برداشته شود.

از مجید اسدالهی‌فرد به‌عنوان باسابقه‌ترین مدیر دفتر فناوری و بررسی‌های آماری سازمان‌هواپیمایی‌کشوری قدردانی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.