| کد خبر: 56203 |

بزرگراه بندرشهید رجایی _ بندرعباس رکورد دار بیشترین بار ترافیکی در هرمزگان

تین نیوز | مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان هرمزگان گفت : تردد بیش از 640 هزار وسیله نقلیه در بزرگراه بندر شهید رجایی _ بندرعباس ، این محور را به مهمترین و رکورد دار ترین محور در هرمزگان تبدیل کرده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان، علیرضا مجرد افزود: از ابتدای سال تاکنون 641 هزار و 165 وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور تردد کردند.

وی با اشاره به نقش مهم و استراتژیک بزرگراه بندر شهید رجایی _ بندرعباس در هرمزگان و کشور تصریح کرد : روزانه هزاران دستگاه وسیله نقلیه سنگین برای جابه جایی کالا از استان هرمزگان به دیگر اقصی نقاط کشور در این محور تردد می کنند.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان هرمزگان اضافه کرد : جابه جایی بیشترین کالاهای ترانزیتی در کشور نیز از این محور صورت می گیرد.

مهندس مجرد همچنین به میزان تردد وسایل نقلیه در دیگر محورهای هرمزگان اشاره کرد و گفت : در سه ماهه نخست امسال 17 میلیون و 944 هزار و 263 تردد در جاده های استان به ثبت رسید.

وی با تأکید به اینکه نرخ جریان ترافیک در راههای استان معادل 183 وسیله نقلیه در ساعت است افزود : در این مدت ، محور بندرشهید رجایی – بندرعباس با تردد 865 وسیله نقلیه در ساعت ، بیشترین نرخ جریان ترافیکی در استان را داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همچنین کمترین نرخ جریان ترافیک در هرمزگان را با ثبت تردد 40 وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور جاسک – لیردف در شرق هرمزگان دانست.

مجرد، سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه در راههای هرمزگان را 80 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود : در این مدت بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه با تردد 98 کیلومتر در ساعت در محور بندرعباس _ سه راهی چاه شیرین در شرق هرمزگان به ثبت رسید.

وی افزود : از ابتدای سال تاکنون 127 هزار و 180 وسیله نقلیه سبک و سنگین در محور بندرعباس _ سه راهی چاه شیرین سرعت مجاز در رانندگی را رعایت نکرده و تخلف آنان نیز بوسیله دستگاههای کنترل سرعت ثبت شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.