| کد خبر: 235603 |

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در جاده ساحلی گناوه-بوشهر

تردد کامیون‌های سنگین از امروز تا اطلاع بعدی باتوجه به عملیات راهداری و اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر ممنوع است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تردد کامیون‌های سنگین از امروز تا اطلاع بعدی باتوجه به عملیات راهداری و اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید طالب لواسانی اظهار کرد: هرساله در فصل زمستان با وقوع سیل در جاده بوشهر-گناوه مشهور به محور ساحلی، در محدوده جزیره شمالی به دلیل ارتفاع کم جاده و پست بودن زمین در آن منطقه آبگرفتگی‌ ایجاد می‌شد.

وی تصریح کرد: با صدور مجوز پرورش میگو در بالادست این جاده، خاکریزها بستر رودخانه را تغییر داده در عین حال که رودخانه نیز لایروبی نشده بود، آب‌ در یک محدوده جمع می‌شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: برای حل این مشکل اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر حدفاصل روستای جزیره شمالی انجام گرفت تا معضل زیر آب رفتن این جاده پس از بارندگی برطرف شود.

لواسانی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود دو هفته اجرای این طرح زمان ببرد در این مدت رانندگان انواع کامیون‌ها تا زمان پایان نیافتن عملیات راهداری در این محور از محورهای جایگزین گناوه - آبپخش - بوشهر استفاده کنند.

وی یادآور شد: پس لز حادثه واژگونی کامیون حامل سوخت با خودرو سواری از یک ماه پیش، کمیته ملی استان تردد نفتکش‌ها و کامیون‌های حامل سوخت را ممنوع کرده بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.