| کد خبر: 212759 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خبر داد:

◄ کاهش ۳۵درصدی تردد در جاده های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در جاده های استان، در تعطیلات اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال 35 درصد کاهش یافت.

تین نیوز

بجنورد، سیده سحر حسینی| مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی جعفر شهامت بیان کرد: از 13 تا 15 خردادماه جاری، ورود 71 هزار و 359 دستگاه خودرو به استان و خروج 64 هزار 993 دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، 110 هزار و 502 دستگاه و تردد خروجی از استان، 100 هزار و 893 دستگاه گزارش شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است. 

شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود 20 هزار و 441 دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، خروج 19 هزار و 581 دستگاه خودرو از استان گزارش شده است افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان،  نسبت به روز 14 خردادماه جاری، 16  درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال 38 درصد کاهش دارد. 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با 40  درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد  و مازندران با چهاردرصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 36 درصد از تردد ها هم مربوط به خودروها با پلاک های خراسان شمالی بوده است.

وی درباره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خردادماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود 26 هزار و 195 دستگاه خودرو و خروج 22 هزار و 450 دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، 42 درصد کاهش دارد. 

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: در روز 13 خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان 25 هزار و 296 دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان 22 هزار و 700 دستگاه خودرو بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.