| کد خبر: 205936 |

رایزنی‌ برای خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: در خصوص خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، با یکی از شرکت‌های ماشین‌‌سازی اراک مذاکرات لازم انجام شد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: در خصوص خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، با یکی از شرکت‌های ماشین‌‌سازی اراک مذاکرات لازم انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا در سفر یک روزه به استان مرکزی ضمن بازدید از آزادراه ساوه-تهران و راهدارخانه گلدشت در کیلومتر ۶۰ محور اراک سلفچگان و بازدید از سوله ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ،با استاندار این استان دیدارو گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش حسن نیا در ادامه سفر خود به استان مرکزی در خصوص خرید ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مسئولان یکی از شرکت‌های خودرو‌ساز اراک دیدار کرده و در این راستا مذاکرات لازم انجام شد.

در ادامه این سفر یک روزه ضمن بازدید از پایانه بار اراک، در نشستی صمیمانه با رانندگان  بخش حمل ونقل کالای شهر اراک، مسایل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

حسن‌نیا همچنین از محور اراک-بروجرد و راهدارخانه دو راهی شازند بازدید کرد و در جلسه‌ای در خصوص اعتبارات مورد نیاز و تخصیص منابع مالی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی استان مباحثی مطرح شد.

گفتنی است در سفر عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و‌شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به استان مرکزی، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع و منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان وی را همراهی کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.