| کد خبر: 202600 |

عملیات محوطه سازی پایانه مرزی چذابه تکمیل می‌ شود

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از پایان عملیات محوطه سازی در پایانه مرزی چذابه تا پایان امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از پایان عملیات محوطه سازی در پایانه مرزی چذابه تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان فعالیت راهداری را یک کار مستمر دانست و گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، موارد مرتبط با ایمنی شامل؛ خط کشی، نصب نیوجرسی، نصب تابلو علائم، رفع نقصان مربوط به علائم و اقداماتی مربوط به پاکسازی حریم جاده در محور‌های منتهی به دو مرز چذابه و شلمچه در استان انجام می‌شود.

او افزود: امسال حدود ۸۰۰ کیلومتر خط کشی در محور‌های مذکور با هدف آمادگی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در کنار خدمات رسانی سایر دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

بهرامی نیا در خصوص عملیات محوطه سازی در پایانه‌های مرزی استان اظهار داشت: ۹۰ درصد عملیات محوطه سازی در پایانه مرزی چذابه انجام شده است، به اینصورت که با اضافه کردن این محوطه، تردد زائران در ایام اربعین به سهولت انجام شود.

به گفته این مقام مسئول، اقدامات مربوط به محوطه سازی آماده شده و ان شاءالله ۱۰ درصد باقیمانده از عملیات تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

محوطه سازی در مرز چذابه درحال تکمیل است

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تردد در مرز بین المللی شلمچه در ایام اربعین در رتبه دوم بعد از مرز مهران قرار دارد، با کمبود گیت‌های ورود و خروج مواجه بودیم، امسال تعداد گیت‌ها به ۲۴ گیت رفت و برگشت افزایش یافت.

او با بیان اینکه افزایش تعداد گیت‌ها به موقع انجام شد، گفت: امسال درخصوص ورود و خروج زائران نداشتیم و تردد به سهولت انجام شد، ضمن اینکه بخشی از محوطه سازی در این پایانه مرزی در دست پیمانکار در حال تکمیل است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.