| کد خبر: 199451 |

◄ شبکه بزرگراهی خراسان شمالی نیازمند توسعه است

خراسان شمالی در حدفاصل 2 قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون‌ها مسافر از این استان عبور می‌کنند علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل و نقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان خراسان شمالی  بر لزوم توسعه بزرگراه‌های این استان تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به جایگاه و موقعیت خراسان شمالی، نیاز است تا شبکه بزرگراهی در این استان توسعه یابد.  

حسن‌نیا اظهار کرد: خراسان شمالی در حدفاصل 2 قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون‌ها مسافر از این استان عبور می‌کنند علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل و نقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان این که ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها و نیز توسعه شبکه راه‌های این استان دارای اهمیت است، تاکید کرد: در این استان، نیاز است تا توسعه شبکه بزرگراهی و ارتقای کیفیت راه‌ها، مورد توجه باشد.

این مقام مسئول با اشاره به خسارت سیل بهار امسال به راه‌ها گفت: در بارندگی‌های بهار  امسال، بخشی از جاده‌های روستایی و محورهای فرعی استان دچار خسارت شد و در این زمینه، در نشست‌هایی که برگزار شد، تلاش به عمل آمده است تا منابع مورد نیاز برای بازسازی این محورها تامین شود.

حسن نیا تصریح کرد: سعی و تلاش بر این است تا هم از منابع ملی و هم از منابع استانی، اعتباراتی برای بازسازی راه‌های آسیب دیده از سیل تامین شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: رویکرد ما این است، تا یک سال آتی، ترمیم و احداث پل‌ها به انجام برسد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و تدابیر این سازمان برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای در زمستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تامین آمادگی راهداران و خدمات‌رسانی به مسافران زمستان انجام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با ارتقای کیفیت جاده‌ها، ایمنی ترددها هم بهتر شود.

به گزارش تین نیوز، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به  همراه معاون حمل و نقل این سازمان در سفر یک روزه به خراسان شمالی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و گفت و گو کرد.

دیدارمهندس حسن نیا

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.