| کد خبر: 198097 |

◄ اختصاص ۹ هزار دستگاه اتوبوس برای جا به جایی اوج سفرهای ایام اربعین

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جلسه ستاد اربعین از اختصاص۹ هزار دستگاه اتوبوس برای جابه جایی اوج سفر ایام اربعین خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جلسه ستاد اربعین از اختصاص۹ هزار  دستگاه اتوبوس برای جابه جایی اوج  سفر ایام اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان با بیان این مطلب اظهار داشت: ظرفیت کل کشور ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس می باشد که از این تعداد ۹ هزار اتوبوس برای جابه جایی در  ایام اوج سفر ایام اربعین(دو روز قبل و دو روز بعد از اربعین) اختصاص داده شده است.

حسن نیا افزود: پیش بینی می شود  اوج  ورودی مرز مهران ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار زائر باشد که طبق ارزیابی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سه هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران به صورت ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : برای تسهیل در رفت و آمد از پایانه مرزی مهران و پایانه برکت تا خروجی شهرهای اطراف، گره های ترافیکی زیادی وجود داشت که پیش بینی می شود با همکاری استانداری ایلام  این مشکلات مرتفع شود و سرعت بیشتری در حمل ونقل زائران اربعین صورت پذیرد.

وی افزود: ظرفیت اتوبوس های VIP بین ۲۵ تا ۳۰ نفر می باشد که در ایام برگشت مسافران این ظرفیت تا بیش از ۵ مسافر هم قابل افزایش خواهد بود.

با هماهنگی های صورت گرفته، محدودیت ساعت رانندگی برای رانندگان تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.