| کد خبر: 199051 |

تمام محورهای مسدود استان گلستان باز است

در حال حاضر با تلاش اکیپ‌های راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط همه راه‌های استان بازگشایی شدند و تردد در آنها با احتیاط، برقرار و روان است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در حال حاضر با تلاش اکیپ‌های راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط همه راه‌های استان بازگشایی شدند و تردد در آنها با احتیاط، برقرار و روان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهدی میقانی اظهارداشت: با توجه به حجم آب و وجود گل و لای در محور گرگان-آق‌قلا در محدوده روستای قربان آباد و برای حفظ ایمنی مردم، از ساعت 5 صبح امروز این محور برای ساعاتی مسدود شد اما هم اکنون تردد در آن برقرار شده است.

وی به مسدود بودن ورودی غربی گلستان در محدوده شهر نوکنده اشاره کرد و افزود: ساعاتی پیش باند شمالی این محور بازگشایی شده و همکاران در حال پاکسازی شانه راه از گل و لای و برقراری تردد در تمام محور هستند.

به گفته میقانی، محور آزادشهر- شاهرود که محور مهم و ترانزیتی استان است نیز مه‌آلود است و با عبور جبهه هوای بارشی از استان، شاهد پایداری هوا در این محور خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهارداشت: در محورهای گرگان-شاهرود (توسکستان)، آزادشهر-شاهرود، علی آباد-آزادشهر و گالیکش-جنگل گلستان نیز دیگر باران نداریم و تردد در آن‌ها با احتیاط در جریان است.

وی با بیان این‌که بیش‌ترین بارش‌ها را در غرب استان به میزان 100 میلی‌متر به ثبت رسیده است، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما اکیپ‌های راهداری در تلاش برای آمادگی و ایجاد شرایط امن و پایدار در طول راه‌های استان هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.