| کد خبر: 196808 |

گشت‌زنی ۴۴ تیم مشترک راهداری و پلیس در جاده‌های لرستان

پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل و کاهش سوانح رانندگی لرستان به‌طور ویژه و با دستور کار تشریح شیوه‌نامه و افزایش ایمنی زائرین اربعین حسینی تشکیل شد.

تین نیوز

پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل و کاهش سوانح رانندگی لرستان به‌طور ویژه و با دستور کار تشریح شیوه‌نامه و افزایش ایمنی زائرین اربعین حسینی تشکیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این جلسه گفت: ایمنی زائران اربعین حسینی از اولویت‌های اصلی است بنابراین ضرورت دارد دستگاه‌های عضو کمیسیون هماهنگی لازم را داشته باشند.

امیری خواستار رفع نقاط کور مخابراتی توسط شرکت ارتباطات سیار و زیرساخت مخابرات شد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نیز از گشت‌زنی ۴۴ تیم مشترک راهداری و پلیس در محورهای استان خبر داد و گفت: طرح اربعین حسینی از ۱۷ مهر امسال آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد.

وی افزود: استان لرستان به عنوان معین مرز مهران در کنار استان‌های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی وظیفه جابجایی زائران از مرز مهران به اندیمشک و مراکز این استان‌ها را به عهده دارد.

شرفی با تأکید بر ضرورت به‌روزرسانی و استانداردسازی ترمینال برون استانی خرم‌آباد تا آغاز طرح اربعین حسینی اظهار کرد: از مجموع ۵۲۹ اتوبوس متمرکز در محور اندیمشک به مرز مهران، ۱۳۹ دستگاه متعلق به ناوگان لرستان است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین ۴۵ دستگاه از ناوگان استان لرستان در شهرستان اندیمشک مستقر خواهد شد.

سرهنگ دالوند رئیس پلیس راه استان هم از کاهش ۲۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریورماه نسبت به پنج‌ماهه امسال خبر داد و خواستار اطلاع‌رسانی وضعیت انسداد محورهای منتهی به مرز مهران و به‌روزرسانی علائم و ایمن‌سازی این محورها شد.

میثم قدمی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نیز با اشاره به شیوه‌نامه اربعین حسینی و اصلاحات آن گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک در ایام اربعین حسینی امسال، به ویژه در روزهای پیک سفر جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائرین از هفدهم مهرماه تا سوم آبان ماه نیازمند کمک و هماهنگی بیشتر سایر دستگاه‌ها هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.