| کد خبر: 192567 |

◄ اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول 8 کیلومتر

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول 8 کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

​سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول 8 کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، سید علی اکبر قریشی اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی قاینات و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول 8 کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین، تصریح کرد: این پروژه بصورت پیمانی- امانی و در خرداد ماه سال جاری توسط پیمانکار اجرایی شد همچنین در خردادماه امسال نیز عملیات لکه گیری تمام عرض جاده در دو محور سراهی خواف- اسفدن بطول 3 کیلومتر و محور مهدی آباد-تیگاب بطول 2 کیلومتر بصورت امانی و توسط اداره راهداری شهرستان قاین آسفالت و به بهره برداری رسید.

 وی بیان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان قاین را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم خواهد کرد همچنین عملیات روکش محور سراهی خواف- کالشور حد فاصل فرخی-مهدی آباد بطول 14 کیلومتر از جمله اقدامات در دستور کار این اداره می باشد که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین در پایان متذکر شد: شهرستان قاین دارای بیش از 2102 کیلومتر جاده (آسفالته و شوسه) است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله و به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و اولویت بندی آن ها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام خواهد شد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.