| کد خبر: 191119 |

◄ اجرای عملیات روکش حفاظتی قیری به طول شش کیلومتر در محور کمربندی بخش ارسک خراسان جنوبی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اجرای عملیات فوگسیل (روکش حفاظتی قیری) در محور کمربندی بخش ارسک در شهرستان بشرویه به طول شش کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اجرای عملیات فوگسیل (روکش حفاظتی قیری) در محور کمربندی بخش ارسک در شهرستان بشرویه به طول شش کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز  به‌نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، محمد خیری اظهار کرد: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش حفاظتی قیری (فوگسیل) محور کمربندی شهر ارسک بطول شش کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی و در خرداد امسال توسط اداره شهرستان اجرایی شد و از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

خیری ادامه داد: طول محور آسفالته بشرویه به ارسک ۲۴ کیلومتر که طی دو سال گذشته ۹ کیلومتر آن واقع در  مسیر بشرویه – فردوس و  ۵/۵ کیلومتر سه راهی به سمت ارسک روکش اسفالت گرم اجرا شده و برای آسفالت قسمت دیگری از مسیر نیز قرارداد منعقد شده که بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

بهسازی راههای بشرویه نیازمند اعتبارات استانی بیشتر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه افزود: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.

وی، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، تصریح کرد: پروژه احداث راهدارخانه ارسک – روشنایی در دو نقطه تقاطع کمربندی بشرویه، مسجد ابوالفضل و تقاطع سه راهی ارسک در محور بشرویه- فردوس و روکش آسفالت قسمتی از  محور های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محورهای روستایی حوزه این شهرستان از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه است که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد. 

شهرستان بشرویه دارای بیش از۶۰۰ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره  قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.