| کد خبر: 184894 |

◄ امداد رسانی به استان گلستان و مازندران با 27 دستگاه ناوگان باری جاده‌ای

به استان گلستان و مازندران با 27 دستگاه ناوگان باری حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی امداد رسانی شد.

تین نیوز

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اعزام 27 دستگاه انواع کامیون و تریلی تحت مجموعه حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به جهت حمل تجهیزات و اقلام مورد نیاز استان سیل زده گلستان خبر داد. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری با اعلام خبر اعزام 27دستگاه از مجموع تریلرهای حاوی کمک‌های امدادی خراسان رضوی به گلستان، گفت: با استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی برای ارسال کمک های انسان دوستانه 27 دستگاه انواع تریلی و کامیون به مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شدند.

نصری با اشاره به رخداد اینگونه حوادث در فصل بهار گفت: اینگونه حوادث در فصل بهار خسارات زیادی به زیر ساخت ها وارد می کند که پس از هماهنگی های لازم بلافاصله این کامیون ها با ظرفیت ها و محموله های مختلف به مناطق معین استان گلستان اعزام شدند و هم اکنون نیز با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی راهداران استان خراسان رضوی در حال آماده باش هستند. 

وی همچنین اعلام تصریح کرد: تمامی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در این رخداد بسیج شده و تا کنون تأمین ناوگان حمل و نقل اقلام مورد نیاز سایر دستگاه های ذینفع از جمله شهرداری و شرکت آبفای مشهد فراهم شده است. 

ابراهیم نصری در پایان افزود: این اقلام شامل پتو، آذوقه، البسه و پوشاک گرم بوده که باهمکاری پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای و دیگر فعالان در این بخش تهیه و برای آسیب دیدگان ارسال شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.