| کد خبر: 184892 |

◄ بیش از پنج هزار سفر انجام شده با ناوگان حمل و نقل جاده ای از پایانه های مسافربری خراسان رضوی

5 هزار و پانصد سفر با ناوگان حمل و نقل جاده ای از پایانه های مسافربری استان خراسان رضوی انجام شد.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از 5 هزار و پانصد سفر انجام شده با ناوگان حمل و نقل جاده ای از پایانه های مسافربری استان در دو روز ابتدایی سال 1398 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری درباره آمار ناوگان حمل و نقل جاده ای در ایام نوروز گفت: در دو روز ابتدایی بیش از پنج هزار و پانصد سفر از طریق انواع ناوگان حمل و نقل جاده ای در سطح استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

نصری افزود: این سفرها از طریق ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری های عمومی جاده ای انجام شده است.

ابراهیم نصری درباره آمار تردد ورود و خروجی مشهد طی دو روز ابتدای سال جاری گفت: بیشتر این جابجایی ها در سفرهای خروجی از شهرستان مشهد و از طریق اتوبوس بوده است.

وی ضمن اشاره به نظارت کامل بر ناوگان جاده ای گفت: تیم های نظارتی در سطح استان به صورت شبانه روزی و شیفت بندی کلیه امور حمل و نقل جاده ای را رصد می کنند و تاکنون ناوگان اتوبوسی مورد نیاز جهت بازگشت دور اول سفرها بدون مشکل تأمین شده است.

وی ضمن تاکید بر سفر برنامه ریزی شده مسافران در ایام نوروز، گفت: با توجه به افزایش ورود وسایل شخصی و مسافر در شهرستان مشهد و استان خراسان رضوی از مسافرین تقاضا داریم سفر خود را مدیریت کنند تا در ایام پیک سفر دچار مشکلات ترافیکی نشوند.

در خراسان رضوی حدود 4 هزار و پانصد دستگاه انواع ناوگان مسافربری حمل و نقل جاده ای وجود دارد که تا 20 فروردین ماه در حال آماده باش و خدمات رسانی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.