| کد خبر: 184823 |

از آغاز طرح نوروزی:

◄ بیش از 339 هزار تردد در 4 محور ورودی گلستان انجام شد

تردد شمارهای استقرار یافته در مرکز مدیریت راههای استان، از 25 اسفندماه گذشته و همزمان با آغاز طرح نوروزی 98 تا پایان روز ششم فروردین ماه و برخلاف بارش های شدید باران و وقوع سیلاب،339 هزار و 401 تردد را از 4 محور ورودی استان به ثبت رساندند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تردد شمارهای استقرار یافته در مرکز مدیریت راههای استان، از 25 اسفندماه گذشته و همزمان با آغاز طرح نوروزی 98 تا پایان روز ششم فروردین ماه و برخلاف بارش های شدید باران و وقوع سیلاب،339 هزار و 401 تردد را از 4 محور ورودی استان به ثبت رساندند.

به گزارش تین‌ نیوز به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان،  مهدی میقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع اظهارداشت: این محورها که شامل محور شاهرود – گرگان (توسکستان)، گلوگاه – گرگان، خوش‌ییلاق – آزادشهر و جنگل گلستان – سه راهی کلاله می شوند، روزانه در مجموع 29 هزار و 13 تردد داشتند.

به گفته وی، بیش از 5 میلیون تردد هم در محور علی آباد-گرگان در ساعات 18 تا 19 عصر و با 78 کیلومتر به ثبت رسیده که بیشترین تردد بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش را نشان می دهد.

میقانی به میزان جابه جایی مسافر براساس آمار تردد شمارها طی این مدت اشاره کرد و افزود: 51 هزار و 7 مسافر طی 6705 سفر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای، 6312 نفر از طریق ناوگان ریلی، 5009 نفر از طریق ناوگان هوایی و 4276 نفر از طریق مرز اینچه برون در استان جابه جا شدند و 8210 بلیت اتوبوس هم فروخته شد.

وی یادآورشد: 139 هزار و 441 تماس با 141 گرفته شد و دو تصادف منجر به فوت دو نفر در استان داشتیم.

استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی دارد و 80 شرکت و1600 ناوگان عمومی در بخش حمل و نقل مسافر این استان فعال هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.