| کد خبر: 184737 |

رئیس اداره راهداری سوادکوه:

همه راه‌های روستایی سوادکوه باز است

محور سوادکوه بار ترافیک مازندران را به دوش کشید.

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری سوادکوه گفت: همه راه‌های روستایی سوادکوه باز است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از فارس، ​شیروان مظلومی با اشاره به رانش‌های پی‌ در پی همراه با بارندگی شدید در این شهرستان اظهار کرد: شاهد تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان راهداری همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات مختلف بودیم.

وی افزود: ریزش‌برداری و پاک‌سازی محور با توجه به حجم ترافیک سنگین اجرایی شد و در حال حاضر عبور و مرور در مسیر‌های مواصلاتی در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری سوادکوه با بیان اینکه جاده هشت روستا‌یی که به‌دلیل بارش برف مسدود شده بودند، بازگشایی شد و برای حضور در روستای اتو که مسیر آن به‌دلیل رانش مسدود شده بود، از جاده جایگزین استفاده می‌شود؛ مسیر عبور و مرور همه روستا‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در حال استفاده است.

 محور سوادکوه بار ترافیک مازندران را به دوش کشید

رئیس پلیس راهور سوادکوه با اشاره به اینکه محور سوادکوه بار ترافیک مارندران را به دوش کشید، گفت: با مسدود شدن محورهای هراز و کندوان بار ترافیک مازندران بر دوش محور سوادکوه افتاد و هر دو مسیر رفت و برگشت بار ترافیکی سنگینی را تحمل کرد.

محمد صادقی با بیان اینکه پلیس سوادکوه با اتخاذ تدابیر لازم ترافیک سنگین سه محور که وارد سوادکوه شدند را مدیریت کرد، افزود: ازطرفی بارندگی هوا و لغزنده بودن جاده هم بر سنگینی ترافیک اضافه کرد ولی با اعزام تیم‌های کمکی از پلیس راهور استان و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای شهرستان، حجم سنگین ترافیک ورودی و خروجی، کنترل و مدیریت شد.

وی از طرح جدید پلیس راهور ناجا در اعلام تخلفات رانندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در طرح جدید برای اعلام پیامکی تخلفات رانندگی که در سوادکوه در حال اجراست، تخلفات به‌صورت بر‌خط و به صورت پیامکی بلافاصله بعد از اعمال قانون به شماره همراه مالک خودرو ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.