| کد خبر: 184475 |

در روز اول سفرهای نوروزی:

یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در راه‌های استان البرز ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ثبت بیش از یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در نخستین روز از سفرهای نوروزی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ثبت بیش از یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در نخستین روز از سفرهای نوروزی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مهرداد جهانی اظهار کرد: از دو روز گذشته جاده‌های استان دارای ترافیک پرحجم و تردد بالای خودروها بوده‌اند به‌طوری‌که در روز بیست و هفتم اسفندماه یک‌میلیون و ۷۱۱ هزار و ۴۸۶ تردد از محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۹ درصدی برخوردار است.

وی اضافه کرد: متوسط تردد ساعتی در استان البرز در این روز هزار و ۸۲۷ تردد و متوسط سرعت وسایل نقلیه ۶۶ کیلومتر در ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ۱۷ سامانه ثبت تخلف فعال در استان نیز تعداد ۴۷۴ تخلف رانندگی را در این روز ثبت کرده‌اند که این آمار خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش ۵۸ درصدی برخوردار است و نشان‌دهنده رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان است.

جهانی با اشاره به اینکه در روز بیست و هفتم اسفند هشت هزار ۱۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرارشده، به مسافران نوروزی توصیه کرد، قبل از سفر با تماس با این سامانه از وضعیت راه‌ها و شرایط جوی مسیر سفر خود مطلع شده و با برنامه‌ریزی مناسب، سفری ایمن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.