| کد خبر: 183384 |

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها:

◄ رانندگان اولین مطالبه‌گران ایمنی راه‌ها هستند

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها عنوان کرد: برخی گمان می‌کنند رانندگان حرفه‌ای متهمان سوانح هستند درحالی‌که اینان کمترین قصوری در بروز سوانح ندارند و اولین مطالبه‌گر ایمنی راه‌ها هستند.

تین نیوز

رئیس هیئت‌مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها عنوان کرد: برخی گمان می‌کنند رانندگان حرفه‌ای متهمان سوانح هستند درحالی‌که آن‌ها کم‌ترین قصوری در بروز سوانح ندارند و اولین مطالبه‌گر ایمنی راه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، جشنواره رانندگان حرفه‌ای برتر ایمنی با همراهی خانه حمل‌ونقل جاده‌ای و سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری در راستای برنامه‌های فرهنگی و تلاش برای کاهش سوانح رانندگی و آسیب‌های اجتماعی در کشور و توسعه و ترویج رفتارهای صحیح ترافیکی با حضور مسئولان لشکری و کشوری در حال برگزاری است.

در این مراسم ضمن تجلیل از ده راننده برتر، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره با اشاره به برگزاری دوسالانه این جشنواره گفت: امید که با برگزاری این جشنواره هم‌پیمانی خود را در ایمنی راه‌ها بیشتر کنیم.

محمد بخارایی با اشاره به برگزاری این جشنواره در استان‌های خوزستان، خراسان جنوبی و رضوی؛ آذربایجان، کرمان و کرمان‌جنوبی، افزود: برگزاری این جشنواره در تهران به دلیل هم‌زمانی با برگزاری جشنواره کشوری، نیز برگزار شد.

وی ابزار داشت: با برگزاری این جشنواره سازمان دهیاری و شهرداری‌های کشور نیز جشنواره رانندگان برتر شهری را برگزار کرد.

بخارایی به‌صرف ده‌ها ساعت نفر به‌منظور انتخاب رانندگان برتر در سطح کشور اشاره  داشت و گفت: در این فرآیند ۱۰ راننده برتر انتخاب شدند که در این جشنواره معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گفته وی؛ این جشنواره‌ها سرمایه‌های علمی و فرهنگی محسوب می‌شوند که در آن کار رانندگان در سراسر کشور دیده می‌شود.

بخارایی به دو هدف برگزاری جشنواره پرداخت و گفت: تجلیل از خدمات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای رانندگان حرفه‌ای و ترویج ایمنی راه‌ها از طریق رانندگان که زندگی خود را وقف مردم کرده‌اند از جمله این اهداف هستند.

بر اساس گفته او؛ برخی گمان می‌کنند رانندگان حرفه‌ای متهمان سوانح هستند درحالی‌که اینان کم‌ترین قصوری در بروز سوانح ندارند و اولین مطالبه‌گر ایمنی راه‌ها هستند از همین‌رو امید است که رعایت ایمنی تسری پیدا کند.

وی به برگزاری جشنواره صوتی و تصویری نیز پرداخت و افزود: در این راه همواره پلیس راهور و ناجا  همدوش و هم‌پیمان جمعیت ایمنی راه‌ها بوده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.