| کد خبر: 182415 |

◄ طرح ثبت و پیگیری نامه‌ها دراهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم

در راستای ارائه تسهیلات میز خدمت الکترونیک به مخاطبان و مراجعان، سامانه ثبت و پیگیری نامه‌ها در سایت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم راه‌اندازی شد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از اجرایی شدن طرح ثبت و پیگیری نامه‌ها از طریق وب‌سایت اداره‌کل متبوع خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ارائه تسهیلات میز خدمت الکترونیک به مخاطبان و مراجعان، سامانه ثبت و پیگیری نامه‌ها در سایت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم راه‌اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، محمدرضا قدسی در تکمیل خبر فوق اضافه کرد: به همین منظور از 27 بهمن‌ماه تمامی مخاطبان و مراجعان می‌توانند از طریق سایت این اداره‌کل به آدرس WWW.qom.rmto.ir نسبت به ثبت و پیگیری درخواست‌های خود اقدام کنند.

قدسی در ادامه توضیح داد: کاربران پس از وارد شدن به وب‌سایت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، می‌توانند در قسمت خدمات با کلیک بر روی عنوان ثبت و ره‌گیری نامه‌ها نسبت به ثبت و یا پیگیری نامه خود با ارائه مشخصات فردی صحیح اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به طرح فراگیر دولت الکترونیک و تمهیدات به‌عمل‌آمده جهت اجرایی شدن این طرح در تمامی سطوح اداری، انشالله طی سال آینده شاهد تکمیل فرایند خدمات آن در این اداره‌کل باشیم.

معاون توسعه مدیرت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم تصریح کرد: در صورت تحقق این امر، تمامی خدمات موضوعه قابلیت ارائه از طریق درگاه‌های اینترنتی را دارا بوده و نیازی به مراجعه حضوری هم‌وطنان گرامی جهت ثبت و پیگیری نامه‌ها نخواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.