| کد خبر: 181502 |

◄ درخشش اداره کل راهدار ی استان اردبیل در نمایشگاه الکامپ

اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در هشتمین نمایشگاه الکامپ نیز ازنظر ارائه سامانه‌های هوشمند و آنلاین به‌عنوان غرفه برتر انتخاب‌شده بود.

تین نیوز

در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بابیان این‌که گسترش دولت الکترونیک نویدبخش ارتقای بهره‌وری است افزود: سیاست دولت تدبیر و امید ارتقای دولت الکترونیک بوده که با اجرای این مهم ارتباط بین مردم و دولت به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، این نمایشگاه که از یکم تا پنجم بهمن‌ماه با حضور 100 شرکت خصوصی و نهاد دولتی برپاشده بود اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هم برای دومین سال باهدف معرفی فعالیت‌ها و عملکرد سامانه هوشمند این اداره‌کل به‌صورت آنلاین حضور داشت.

در نهمین نمایشگاه الکامپ که باهدف معرفی دستاوردهای جدید شرکت‌ها و نهادهای دولتی و توسعه اشتغال و کسب‌وکار در قالب 50 غرفه برگزار شد، کلیه خدمات حوزه داده‌ورزی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اعم از سامانه دوربین‌های ثبت تخلف، دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای، تردد شمارهای آنلاین سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها، سامانه ثبت وقایع جاده‌ای و مراحل صدور کارت هوشمند رانندگان به‌صورت آنلاین در قالب تصویری، بروشور و توضیحات مهندسان متخصص واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات به بازدیدکنندگان ارائه شد.

اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در هشتمین نمایشگاه الکامپ نیز ازنظر ارائه سامانه‌های هوشمند و آنلاین به‌عنوان غرفه برتر انتخاب‌شده بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.