| کد خبر: 178874 |

◄ ساماندهی تردد مسافران در پایانه مرزی بیله سوار

هماهنگی‌های لازم انجام‌شده تا دانشگاه علوم پزشکی نظارت‌های کافی را در مراکز درمانی انجام دهد تا توریست سلامت در استان در مسیر درستی حرکت کرده و جلو قاچاق دارو و نیز سو استفاده مالی از اتباع خارجی گرفته شود.

تین نیوز

 رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر اردبیل، در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان گفت : ۶۰ دستگاه خودرو پلاک عمومی با تسهیلات چهار درصد به ناوگان بیله سوار اضافه‌شده تا تردد مسافران خارجی ازلحاظ کیفی و کمی افزایش یابد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل،علی رحمتی بابیان اینکه رانندگان شخصی مجاز به سوار کردن مسافر در داخل پایانه مرزی نیستند، تصریح کرد: بخش مسافرکشی این پایانه نظام‌مند شده و شاهد کاهش شکایات از سوی اتباع خارجی هستیم.

عضو شورای اداری اردبیل از افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار بااعتبار ۱۸ میلیارد تومان که شامل ۹ هکتار محوطه‌سازی است در آینده نزدیک خبر داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل اردبیل نیز گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل یک استان مرزی است در طول سال مسافران زیادی از کشور آذربایجان به کشورمان و به‌ویژه استان اردبیل مسافرت می‌کنند که نیاز است زیرساخت‌های مناسب در زمینه‌های مختلف تامین شود.

یوسف خدادادی با بیان اینکه مشکلاتی از قبیل حمل‌ونقل، اسکان مسافران، گمرک و سرمایه‌گذاری وجود دارد، افزود: با اقدامات انجام‌شده و تصمیماتی که گرفته شد در آینده شاهد حل بسیاری از مشکلات پیش رو خواهیم بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بابیان اینکه تشکیل آژانس‌های گردشگری سلامت دست دلالان دارو در پایانه بین‌المللی بیله سوار را کوتاه می‌کند افزود: با ساماندهی مسافرکش‌های بین‌راهی که از مرز بیله سوار تردد می‌کنند شاهد حل بسیاری از ناهنجاری‌های پیش‌آمده خواهیم بود.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم انجام‌شده تا دانشگاه علوم پزشکی نظارت‌های کافی را در مراکز درمانی انجام دهد تا توریست سلامت در استان در مسیر درستی حرکت کرده و جلو قاچاق دارو و نیز سو استفاده مالی از اتباع خارجی گرفته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.