| کد خبر: 172109 |

◄ افتتاح 12 پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی

پروژه در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

تین نیوز

هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت 12 پروژه با هزینه 90 میلیارد ریال در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ضمن گرامیداشت ایام هفته دولت، از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان الگوهای خدمت در عرصه مدیریت جهادی کشور یادکرد و گفت: امام‌خمینی همواره شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیریتی کشور معرفی می‌کردند و ما باید آن‌ها را سرلوحه خدمتگزاری برای خود قرار دهیم.

وی در خصوص پروژه‌های مورد افتتاح در هفته دولت، گفت: در حوزه مدیریت راه‌های کشور با توجه به نیاز بیش‌تر بر کنترل و نظارت وضعیت و کسب اطلاعات به‌روز راه‌ها، با تامین هزینه و اعتبار لازم، دوربین‌های نظارتی و کنترل تردد در محورهای خاص و شریانی حوزه استحفاظی تهیه و نصب شد.

نصری در ادامه برنامه‌های هفته مذکور گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بخش خصوصی و مشارکتی یک مورد مجتمع خدمات رفاهی دومنظوره به نام کوثر درراه‌های شهرستان رشت خوار با هزینه‌ای بالغ‌بر هشت هزار میلیون ریال احداث‌شده که پنج‌هزارمیلیون ریال آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.

 ابراهیم نصری بابیان هفت‌هزار میلیون ریال اعتبار تخصیص داده‌شده در بحث ایمنی و حریم راه‌ها، گفت: این مبلغ یکی از بالاترین مبالغ تخصیصی در چند سال گذشته هست که در بخش ایمنی و حریم راه هزینه شده است که با در نظر گرفتن شرایط استراتژیک محورهای استان خراسان رضوی و حجم بالای تردد کالا و مسافر، پروژه‌های تامین روشنایی محورهای مشهد ـ قوچان، بجستان و تربت حیدریه (رباط سنگ) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی واگذاری پیمان‌های امور حمل‌ونقل به بخش خصوصی را از اهداف حمایت از سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های تابعه عنوان کرد و گفت: در راستای حمایت از بخش خصوصی یک مورد پروژه ساخت مرکز معاینه فنی در شهرستان قوچان با هزینه 10 هزار میلیون ریال به اتمام رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.