| کد خبر: 176612 |

◄ آمادگی راهداران تربت جام در طرح راهداری زمستانی

راهداران تربت جام در طرح راهداری زمستانی آمادگی دارند.

تین نیوز

​ رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تربت‌جام در جلسه هماهنگی راهداری زمستانی این اداره از آمادگی لازم در طرح راهداری زمستانی و استفاده از تمام امکانات و تجهیزات زمستانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، جواد نژادی‌پور در ارتباط با این طرح گفت: تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها، ماشین‌آلات و در دسترس بودن پرسنل، نیروها و اکیپ‌های راهداری در حوزه استحفاظی برای خدمات مطلوب به مسافران و رانندگان از ملزومات و اقدامات این طرح است.

وی هم‌چنین یادآور شد: اقدامات انجام‌شده قبل از بارش‌ها شامل ایجاد قنو جهت هدایت آب‌های سطحی، تسطیح شانه‌ها و پاک‌سازی دهانه پل‌ها با تلاش راهداران زحمتکش و پرتلاش صورت گرفته است.

وی در خصوص تمهیدات زمستانی امسال اظهار کرد: تربت‌جام با بیش از 1628 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و دو راهدارخانه ثابت در مناطق برف‌گیر (کله مل و یکه باغ) با همکاری اکیپ‌های هلال‌احمر و پلیس‌راه مستقر در منطقه، در تمام طرح زمستانی خدمت‌رسانی می‌کنند.

 جواد نژادی‌پور هم‌چنین از تامین 160 تن شن و نمک و 10 تن نمک برای یخ‌زدایی محورها خبر داد و گفت: ضمن آرزوی زمستانی پربارش و سلامتی برای همه‌کسانی که قصد سفر دارند توصیه می‌کنیم تجهیزات مناسب زمستانی همراه داشته باشند و با امدادگران هلال‌احمر، راهداران و پلیس‌راه همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.