| کد خبر: 176256 |

◄ برگزاری نشست شورای راهداری زمستان 97

نشست شورای راهداری زمستان 97 برگزار شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، گفت: طی برنامه‌ریزی‌های به عمل‌آمده از ابتدای سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات راهداری این اداره‌کل در دستور کار قرارگرفت.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، جواد حق‌لطفی افزود: تعمیر و تجهیز این ماشین‌آلات و آماده بکار کردن آن‌ها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست، تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در طرح زمستانی سال جاری 300 نفر از پرسنل راهداری به‌صورت مستقیم حضور فعال و شبانه‌روزی دارند و اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین هم‌زمان با آغاز زمستان با استفاده از 288 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین و سنگین در 26 راهدارخانه استان مستقرشده‌اند و عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری‌شده برای زمستان سال 97 عنوان کرد: ماسه خریداری‌شده 20‌هزار تن و هم‌چنین نمک خریداری‌شده 10‌هزار تن است که برای استفاده در فصل بارش و مواقع موردنیاز در راهدارخانه‌های سطح استان ذخیره‌شده‌اند.

حق‌لطفی افزود: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضایتمندی هموطنان را در این زمینه فراهم کنیم.

این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راه‌ها، نگهداری راه‌ها و کارشناسان در محل راهدارخانه قسطین لار واقع در محور قزوین- الموت برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.