| کد خبر: 174687 |

◄ توزیع 3547 حلقه لاستیک تخصیصی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری جاده‌ای در قزوین

3547 حلقه لاستیک تخصیصی ناوگان حمل‌ونقل عمومی باری جاده‌ای در قزوین توزیع شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، در بازدید از محل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین گفت: تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن توسط کمیته‌ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین به‌طور روزانه انجام می‌شود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون در جلسه‌ای که در ادامه این بازدید با حضور اعضا کمیته توزیع لاستیک تشکیل شد تصریح کرد: تاکنون تعداد 6077 حلقه لاستیک در استان توزیع‌شده است که 3547 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند  با تخصیص لاستیک ادامه خواهد داشت.

پیرنون افزود: درخواست‌های واصله به‌صورت هفتگی بر اساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یک‌سال اخیر بررسی و اولویت‌بندی خواهد شد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: لیست اسامی مشمولان دریافت لاستیک بر اساس اولویت پیمایش صبح شنبه هر هفته در محل ورودی غرفه کمیته توزیع لاستیک نصب و حواله جهت دریافت صادر می‌شود.

 افشین پیرنون عنوان کرد: رانندگان عزیز مشمول دریافت لاستیک جهت دریافت حواله روزهای شنبه از ساعت 12 لغایت 15 با در دست داشتن نسخه دوم فرم ثبت‌نام و کارت شناسایی به محل ثبت‌نام (کمیته توزیع لاستیک) مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.