| کد خبر: 174421 |

◄ نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور در حمایت از کامیون‌داران

با توجه به مشکلات اساسی ایجادشده برای رانندگان و کامیون‌داران که موجب بروز مشکلات اساسی در حمل‌ونقل بار کشور شده است، جمعی از نمایندگان در حمایت از کامیون‌داران نامه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهور امضا کردند.

تین نیوز

با توجه به مشکلات اساسی ایجادشده برای رانندگان و کامیون‌داران که موجب بروز مشکلات اساسی در حمل‌ونقل بار کشور شده است، جمعی از نمایندگان در حمایت از کامیون‌داران نامه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهور امضا کردند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز بیانیه نمایندگان مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور، در حمایت از کامیون‌داران را که تاکنون به ۱۵۳ امضاء رسیده، قرائت کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

آقای رئیس‌جمهور:

در شرایطی که اولویت امروز کشور، حل مشکلات اقتصادی است، آمادگی، هماهنگی و انسجام فرماندهان و مدیران دلسوز جبهه اقتصادی کشور می‌تواند ما را از موانع پیش‌رو عبور دهد.

در این راستا عدم ساماندهی و رفع مشکلات صنف کامیون‌داران با جمعیتی بالغ‌بر ۴۰۰ هزار نفر در روزهای اخیر، حمل‌ونقل سوخت و کالا را در کشور مختل کرده درصورتی‌که باتدبیر به‌موقع می‌توان جلوی این‌گونه مسائل را گرفت و مانع نارضایتی شد.

مطالبات به‌حق رانندگان وسایل حمل‌ونقل سنگین بین‌شهری باید موردحمایت جدی قرار گیرد.

افزایش قیمت اقلام و قطعات موردنیاز وسایل حمل‌ونقل سنگین و پایین بودن نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل، موجب شده است که این صنف زحمتکش نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و ضرورت دارد که یک بسته حمایتی کارشناسی شده با فوریت برای ادامه کار آنان تهیه و تدوین شود.

پلیس‌راهور ضرورت دارد که این قشر را بیشتر موردحمایت قرار داده و ناجا هم در ایجاد امنیت جاده‌ای تلاش بیشتری داشته باشد.

سازمان تأمین اجتماعی برای حمایت بیمه‌ای آنان و دولت در جهت تهیه اقلام موردنیاز کامیون‌داران اقدام فوری نماید.

به‌نظر می‌رسد مشکلات تأمین لاستیک در روزهای آینده حل شود؛ اما افزایش قیمت قطعات یدکی هنوز مشکل بزرگی برای این قشر زحمت‌کش است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.