| کد خبر: 174407 |

◄ جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل‌ونقلی و لغو پروانه پنج شرکت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل‌ونقلی و لغو پروانه ۵ شرکت در این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده یازده و ۱۲ از ابتدای سال تاکنون گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ در شش‌ماهه سال جاری، ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات هشتادویک شرکت موسسه حمل‌ونقل کالا و مسافر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، فریبرز کرمی افزود: از مجموع تصمیمات اتخاذشده ۸۱ رای شامل: سی‌ویک مورد جریمه، ۳۵مورد تبرئه، پنج مورد لغو پروانه، تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و نیز صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه، بابیان این‌که در مدت مشابه سال قبل نیز هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقلی (کالا و مسافر) رسیدگی و تصریح کرد: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر، هفده مورد تبرئه و ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.

 وی هم‌چنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده یازده به‌منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل‌ونقل بار و مسافر برون‌شهری و روستایی و رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای رانندگان بخش عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای کالا و مسافر خبر داد.

به گفته کرمی در نیمه نخست امسال، دوازده جلسه کمیسیون ماده یازده تشکیل و به تخلفات ۱۲۳راننده رسیدگی و تصمیماتی گرفته‌شده است که از مجموع تصمیمات صادره: ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.

وی بیان کرد: در مقایسه با شش‌ماهه سال قبل با تشکیل جلسات این کمیسیون، ۹ جلسه تشکیل و به تخلفات ۱۱۳ راننده رسیدگی و تصمیم‌گیری شد که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، شانزده مورد تبرئه، ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد ونیز هم‌چنین دو مورد در حال بررسی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.