| کد خبر: 173793 |

◄ برگزاری نشست دو روزه ایران و ایتالیا در حوزه ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برگزاری نشست دوروزه با مدیرکل حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای ایتالیا به میزبانی این سازمان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برگزاری نشست دوروزه با مدیرکل حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای ایتالیا به میزبانی این سازمان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا نفیسی از برگزاری نشست دوجانبه با ماسیمو کاستا مدیرکل حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای ایتالیا طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ شهریورماه‌) خبر داد و گفت: با توجه به تردد سالانه ۴۰۰۰ کامیون بین دو کشور که عمدتاً از ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای ایران هستند، مسائل و مشکلات طرفین باهدف رفع موانع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در همین رابطه جلسه‌ای با نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های حمل‌ونقل جاده‌ای ایران برگزار شد تا درخواست‌های آن‌ها در قالب موارد مورد بحث در جلسه با طرف ایتالیایی مطرح شود.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با توجه تردد ۳۰۰۰ کامیون ایرانی در سال گذشته بین دو کشور گفت: بخشی از این مشکلات مربوط با اخذ ویزا برای رانندگان ایرانی می‌شود که البته با ایتالیا نسبت به سایر کشور‌ها از مشکلات کمتری برخوردار است. همچنین حفظ امنیت رانندگان ایرانی در کشور مقصد و حذف «کاغذ پلیس» از دیگر مواردی مورد بررسی در این جلسه خواهد بود.

نفیسی در ادامه خاطرنشان کرد: در این جلسه، تسهیل تردد کامیون‌های ایرانی از طریق کشتی‌های رو-رو از مسیر استانبول ترکیه به شمال ایتالیا و یونان به جنوب این کشور مطرح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.