| کد خبر: 173380 |

◄ عملیات ایمن سازی آزاد راه قزوین-زنجان به طور مستمر

اقدامات لازم جهت روشنایی محور آزادراه قزوین- زنجان انجام‌شده است که شامل حفاری جهت لوله‌گذاری 15000متر، حفاری فونداسیون 300 عدد و فونداسیون نصب‌شده 50 عدد است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، گفت: با توجه به مناسب نبودن رویه آسفالت این آزادراه برای تردد رانندگان و کاربران راه برای رفع این مشکل عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در ماه‌های گذشته آغازشده است. 

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون افزود: عملیات اجرایی این پروژه در راستای ارتقای ایمنی و بهسازی لاین جنوبی آزادراه قزوین-زنجان از ابتدای سال 97 آغازشده و اقدامات لازم در این خصوص با پیگیرهای مستمر این اداره‌کل انجام‌شده است.

وی در خصوص میزان پیشرفت فیزکی عملیات این پروژه گفت: کل این پروژه 94هزار مترمربع است که تاکنون 75400 مترمربع از عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری آزادراه قزوین-زنجان (لاین جنوبی) انجام‌گرفته که مابقی عملیات این پروژه در حال انجام است.

پیرنون در خصوص تامین اعتبار انجام این پروژه عنوان کرد: اعتبار لازم جهت انجام بهسازی و روکش آسفالت محور آزادراه قزوین-زنجان از محل درآمدهای حاصل از عوارضی آزادراه قزوین-زنجان است که در این خصوص شاهد پیگیرهای مستمر دادستان محترم عمومی و انقلاب استان قزوین بوده‌ایم که این امر کمک بسزایی در انجام این پروژه کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص وضعیت لاین‌شمالی این محور اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار لازم عملیات بهسازی لاین شمالی محور آزادراه قزوین-زنجان نیز در دستور کار این اداره‌کل قرار خواهد گرفت.

پیرنون هم‌چنین در خصوص عملیات تهیه و نصب نیوجرسی مفصلی در آزاده راه قزوین-زنجان گفت: این عملیات شامل انجام پلت فرم به طول 19 کیلومتر، جمع‌آوری گاردریل 3000 متر، نصب نیوجرسی 10کیلومتر و همچنین بتن‌ریزی گیت‌های عوارضی 1200 مترمکعب است.

وی هم‌چنین در مورد تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی اظهار کرد: تابلوهای ساخته‌شده 668 مترمربع، تابلوهای در حال ساخت 482‌مترمربع، نصب پایه پنج عدد، پی‌کنی 270‌مترمکعب، آرماتوربندی 28000‌کیلوگرم و بتن‌ریزی 270‌مترمکعب از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

پیرنون افزود: اقدامات لازم جهت روشنایی محور آزادراه قزوین-زنجان انجام‌شده است که شامل حفاری جهت لوله‌گذاری 15000‌متر، حفاری فونداسیون 300‌عدد و فونداسیون نصب‌شده 50‌عدد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هم‌چنین در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 97 در طول محور آزادراه قزوین-‌زنجان گفت: اجرای خط‌کشی ممتد به طول 84هزار متر، اجرای خط‌کشی منقطع به طول 310‌هزارمترو هم‌چنین ساخت گاردریل سه موج 2000‌متر از اقدامات لازم صورت گرفته در طول این محور است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.