| کد خبر: 170956 |

◄ صدور بیش از 200هزار بارنامه در پایانه حمل‌ونقل قزوین

211‌هزار بارنامه در پایانه حمل‌ونقل قزوین صادر شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، گفت: در چهارماه نخست امسال 211‌هزار بارنامه برای جابه‌جایی کالاهای این استان صادرشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، افشین پیرنون حوزه حمل‌ونقل کالا را یکی از بخش‌های بزرگ اقتصادی در استان دانست و افزود: فعالیت 12‌هزار راننده و 9‌هزار و 432‌دستگاه ناوگان باری بیانگر اهمیت این بخش در امر جابه‌جایی کالا است.

این مسئول ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال دومیلیون 949 هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان جابه‌جاشده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 14‌درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

پیرنون در خصوص شرکت های فعال در حوزه حمل‌ونقل کالای قزوین، اظهار کرد: علاوه بر فعالیت یک پایانه بار عمومی باربری در کیلومتر 17جاده قزوین - بوئین‌زهرا، 84 شرکت حمل‌ونقل داخلی و دو شرکت بین‌المللی هم‌اکنون در سطح استان فعال هستند.

به گفته وی، براساس آمار کارت‌های هوشمند موجود، 9 هزار و 432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 21‌سال در استان فعال هستند.

این مسئول در ادامه به ارسال بارهای قزوین به سایر استان‌های کشور، گفت: بیش‌ترین کالاهای جابه‌جاشده شامل خاک‌های معدنی با 14.2 درصد، انواع آجر 7.9درصد، نوشابه 7.1درصد، انواع مواد پاک‌کننده 4.73‌درصد و میل‌گرد 3.72‌درصد بوده است.

پیرنون در پایان اضافه کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل کالا هر نوع تخلف از جمله دریافت حق کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه به موقع و سواستفاده از کارت‌های هوشمند را به این اداره‌کل گزارش دهند.

رانندگان می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه 141 (داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی 3773-14155 به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.