| کد خبر: 169817 |

◄ کلنگ‌زنی پروژه راه فرعی روستای بلندو- سودرو

پروژه راه فرعی روستای بلندو- سودرو با حضور مقامات استان هرمزگان به زمین زده شد.

تین نیوز

کلنگ راه فرعی روستای بلندو- سودرو با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی احمد مرادی، اسماعیلی بخشدار مرکزی، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، میردادی معاون راهداری اداره کل، میرزایی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندرعباس و دهداران پنج روستای بلندو– گربند– چاهو– شهرو- سودرو به زمین خورد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقرجوان بابیان اینکه حمل‌ونقل و ایمنی آن نقش مهم و ارزنده‌ای در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی دارد، در این مراسم گفت: در ایران که بیشتر حمل‌ونقل‌ها به‌صورت زمینی انجام می‌شود بحث ایمنی راه از نقش مهمی برخوردار است. ایمن‌سازی راه‌ها در کاهش تصادفات بسیار موثر است و با این کار قطعا می‌توان میزان خسارت مالی و تلفات انسانی در سطح جاده‌ها را به حداقل رساند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در راستای پیگیری‌های مکرر و حضور حضار در مراسم و دستگاه‌های ذی‌مدخل در به ثمر رساندن این پروژه افزود: امید دارم که بتوانیم تمامی طول این محور که ۳۷ کیلومتر است جهت رفاه حال مردم پنج روستای این منطقه باکیفیت عالی باهمت و پشتکار شما عزیزان جهت رقم زدن سفر ایمن به بهره‌برداری برسانیم اما فاز اول این پروژه به طول ۶.۵ کیلومتر و ۱۰.۲۰ کل عرض بستر و ۹ متر عرض سوار رو با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای پرحادثه خیز این منطقه است به زمین می‌زنیم.

وی گفت: مجموع خاک‌ریزی و خاک‌برداری این پروژه ۴۵ هزار مترمکعب که با ۲۶ دستگاه ابنیه فنی با مبلغ ۲۷ هزار میلیارد ریال است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.